úterý 5. dubna 2016

Rebel (Reset #2)

RebelAutorka: Amy Tinter
Překladatelka: Jana Hejná
Vazba: vázaná
Počet stran: 358
Nakladatelství: Egmont, 2015
Původní název: Reboot #2
Hodnocení obálky: 5/5


Je načase, aby se z resetů stali rebelové. Wren 178 si myslela, že se své lidskosti nadobro zbavila už před pěti lety. Když tehdy zemřela a vstala z mrtvých po 178 minutách jako resetka, získala nové užitečné vlastnosti, které z ní učinily dokonalého vojáka Korporace pro lidskou evoluci a zalidnění (KLEZ). Pak se ale objevil Callum 22 a rázem všechno převrátil vzhůru nohama. 

Po útěku od KLEZ jsou oba připraveni začít nový život v rezervaci pro resety. Jenže Micah 163, reset, který rezervaci řídí, má temnější plány: chce vyhubit lidi. Všechny. Micah celé roky buduje armádu resetů a nyní je připraven zahájit invazi do měst. Callum je odhodlán lidi chránit. Wren už nechce o boji nikdy ani slyšet..

Na jedné staně stojí Micah, na druhé KLEZ. Wren a Callum váhají někde uprostřed mezi nimi. Zdá se, že jim zbývá jen jedna možnost….



Po přečtení prvního dílu série Reset, jsem se docela dost těšila na díl druhý. Konečně ho mám v ruce a přečtený. Mé pocity jsou asi stejně tak dobré, jako po přečtení prvního dílu. Tak pojďme na to! 

Na první straně knihy mě překvapilo jméno Callum, které značilo začátek knihy a vyprávění kapitoly jen z jeho pohledu. Callum a Wren jsou úplně jiní a tak to střídání kapitol v knize bylo docela zajímavé, ale nečekala jsem ho. Je skvělé, že jsou oba sice jiní, ale přesto se skvěle doplňují. 
Wren drsná, nevěřící ale stále chce mír. Callum je pořád ten naivní, hodňoučký, lidský, milý klučík. 

Wren a Callumovi se podařilo uniknout z KLEZu a chtějí žít nový život v místě pro resety, jenže reset, který toto místo řídí - Micah 163, chce vyhubit všechny lidi na světě, má svou armádu resetů, kterou pošle do měst vše zničit.. Podaří se Wren a Callumovi ho zastavit? Jak dopadne lidský svět? 


Líbil se mi. Tento díl se mi líbil a to hodně! Nejen, že série má velmi sympatické i nesympatické postavy, ale námět série je úžasný a dost originální. Není to jen klasická dystopická kniha, je to něco víc. 
Líbilo se mi, jak se v příběhu Callum a Wren vyvíjely, byli úplně odlišní a přesto pomalu vznikal jejich vztah, který nebyl nějak přeslazený. V knize nechybělo ani napětí a akce, v knize bylo mnoho bojů a napínavých momentů, které člověka zaskočí. Autorka nepíše roztahaně a to se mi líbí. Za mě hodnotím 5/5!


Tímto bych chtěla moc poděkovat internetovému knihkupectví Megaknihy.cz za poskytnutí této knihy k recenzi a za naší vzájemnou spolupráci. Knihu si můžete zakoupit ZDE. na stránkách nakladatelství.

1 comments:

  1. Ja som kde zaspala, že neviem o tom, že už existuje 2ka? :O
    No ide to do "must have" wishlistu :D
    1tka s ami veľmi páčila, bolo to niečo úplne iné, nové. Tak som zvedavá na 2ku :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang