pondělí 15. února 2016

Kurandera: Hledání podstaty ženské síly

Autor: Hernán Huarache Mamani
Překladatelka: Lucie Chvojková 
Vazba: vázaná 
Počet stran: 311 
Nakladatelství: Motto, 2012 
Hodnocení obálky: 5/5

Podle dávné andské tradice v sobě mají ženy neobyčejnou energii, která je schopna vnést do světa rovnováhu a mír. Příběh peruánské dívky Kantu ukazuje, že každý člověk v sobě může nalézt sílu změnit svůj osud. 

Hlavní hrdinkou je Kantu, mladá, cílevědomá a nádherná dívka, která žije v Cuzcu, peruánském městě, které bylo dříve velkoměsto inckého království. Ovšem tato mladá dívka se nikdy nezajímala o staré andské tradice, učení a schopnosti kuranderů. Kurander je přírodní léčitel a šaman v jedné osobě. Ovšem Kantu se začne díky nečekané události seznamovat s kurandery a jejich sílou, obrovskou vnitřní energií a láskou. 

Jsem hrozně ráda, že mohu číst takovéhle knihy o spiritualismu, energii a léčitelství. Osobně jsem kuranderu dosud neznala, a díky této knize jsem se opravdu hodně dozvěděla. Není to jen spiritualistická příručka, je to jakýsi ženský román s duchovní tématikou a to se mi moc líbí. Autor nám v knize předává různé naučné a zajímavé myšlenky, a také varuje před ženami, které jsou jiné a nacházejí se mezi námi. Tyto ženy dosud nepoznaly, že se nestačí jen zavděčit nějakým normám a zapomínat na city a lásku. Musíme totiž najít zalíbení a radost v tom, co právě držíme v ruce. 

Kantu se v knize seznamuje s léčitelkou Mama Maru, která jí dává různé úkoly jako například: krocení hadu, být ve tmě v jeskyni a další.. Musí začít respektovat přírodu a život, být silná žena. 

Kniha ve mně zanechala opravdu mnoho, je to krásná duchovní cesta, která je velmi neznámá a já jsem hrozně ráda, že nakladatelství Motto vydalo tuto knihu a díky ní mohly někteří lidé poznat tuto nádhernou ženskou cestu životem. Vím, že tato kniha nebude pro všechny, protože dnes je jiná doba a o takovéhle praktiky a spiritualismy se moc lidí nezajímá, což je škoda. 

Příběh se četl skvěle a já jsem při něm prožívala zvláštní energii. I když jsem v Peru nikdy nebyla (ale je to můj sen), dozvěděla jsem se o něm opravdu dost věcí. Těším se, až si přečtu i druhou knihu od pana spisovatele Hernána H. Mamani. Opravdu děkuji za tuto báječnou knihu. Hodnotím 5/5! ♥


Velmi děkuji nakladatelství Motto za vzájemnou spolupráci a poslání recenzního výtisku. Knihu můžete objednávat zde.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang