středa 20. ledna 2016

Recenze Heart&Home

Miluji svíčky a teď v zimě zapaluji jednu za druhou. V prosinci jsem objevila novou značku svíček a to Heart&Home, které mají v Albi. Hned jsem si musela jít koupit votivku, svícen, aromalampu a malou svíčku ve skle. Votivku jsem si koupila s vůní Intenzita touhy a to je mi nádherná, čistá vůně. Svíčku mám s vůní Lázeňská koupel, která voní dokonale, ale když jsem jí zapálila, přišlo zklamání.. Mám malý pokoj a necítila jsem vůbec nic, ačkoliv je určena do malých prostor. Vůni jsem necítila ani já ani přítel, prostě skoro jakoby nic nehořelo.. Hodně mě to mrzí, ale stejně si určitě další koupím, protože mají krásný design a skvěle se hodí do místnosti. 


A určitě se ptáte, jaký je rozdíl mezi H&H a YC? Svíčky heart&Home obsahují sójový vosk a tak jsou šetrnější k životnímu prostředí. Mají roztomilé designové a krásně barevné víčko, které souvisí s vůní svíčky. Na skleničce je i popis a tak  přesně víte, jaké aroma Vás po zapálení čeká.
Malá svíčka vydrží hořet až 30 hodin a velká 70 hodin. Ceny vosků jsou kolem 53 Kč, malá svíčka kolem 220 Kč, velká asi 440 Kč a votivka kolem 70 Kč. V nabídce najdete i aromalampu, kterou doma již mám a je úžasná! ♥

1 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang