pondělí 25. ledna 2016

Probuzení do duchovního světa: Šamanská cesta přímého poznání

Autoři: Sandra Ingerman, Hank Wesselman
Překladatelka: Veronika Kreslová
Vazba: brožovaná
Počet stran: 326
Nakladatelství: Synergie, 2014
Původní název: Awakening to the Spirit World: The Shamanic Path of Direct Revelation
Hodnocení obálky: 5/5

Šamanismus je starodávná a účinná duchovní praxe, která nám může pomoct proplout náročnými dobami plnými změn. V našem moderním světě, kterému vládnou technologie, jsme se naučili věřit, že to, co vidíme, slyšíme, cítíme a čeho se dotýkáme našimi pěti smysly, vytváří spojení mezi námi a okolním viditelným světem. Oproti tomu šamanismus tvrdí, že existují průhledy do jiných realit, kde přebývají pomocní duchové. Ti nám mohou poskytnout vedení, vhled a léčení. A nejen nám, ale i světu, ve kterém žijeme. 


Tato kniha mě lákala opravdu dlouhou dobu a já se až po dlouhé době rozhodla, že si ji přečtu. Této volby nelituji, protože kniha ve mě toho zanechala opravdu mnoho..

Chcete se dozvědět, kdo je šaman a jeho význam? Chcete vstoupit do svých hlubin mysli a najít v sobě opravdovou podstatu či své zvířecí já? Chcete se dozvědět o šamanské cestě přímého poznání? Pak je tato kniha tou pravou! 

Jak jsem se dozvěděla, význam slova šaman znamená typ člověka, který ,,vidí ve tmě''. Vždycky jsem si myslela že šaman je nějaký zarostlý muž či žena, která hraje na buben v pralese, ovšem tak to vůbec není a já se stydím, že jsem si tohle vůbec někdy mohla myslet. Každý v sobě máme nějaké speciální DNA, a díky této knize to své možná objevíte.. Pojďte se vydat na 77 tisíc let starou cestu...
Kniha má 15 kapitol ve kterých nám autoři vysvětlují a pomáhají tuto prastarou duchovní cestu pochopit. V knize naleznete také různá cvičení, které Vám mají pomoci a vysvětlit všechny dané problémy, kterým nerozumíte. 

Strašně se mi líbí, že autoři postupují velmi systematicky a tak se v knize dobře a postupně rozvíjejí naše vědomosti o této cestě. Také dodám, že na stránkách nakladatelství Synergie, naleznete 4 zvukové nahrávky na kterých můžete slyšet krásné a čisté tóny brazilského hudebního nástroje berimbau a nebo chřestění a hvízdání. Tyto zvuky vám mají pomoci se naladit na správnou vlnu při šamanistické cestě nebo při různých typech meditačních cvičení. Tyto nahrávky si můžete samozřejmě stáhnout zdarma, já je poslouchám i ve vlaku, když jedu ráno do školy, protože mě uklidňují..

Tato kniha mě opravdu překvapila a já se z ní musela dokonce vzpamatovat. Je to tak neobyčejná kniha plná moudrých rad, schopností a úžasných příběhů. Pro všechny začátečníky ohledně šamanismu tuto knihu vřele doporučuji. Pro někoho, kdo hledá praktické využití pro moderní šamanské praxe, je tato kniha nutností. Škoda, že o pravém šamanismu neví více lidí.. Těším se, až si knihu opět zase někdy přečtu. Mé hodnocení je 5/5


Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Synergie za poskytnutí této knihy k recenzi.
Knihu si můžete zakoupit ZDE, na stránkách nakladatelství. 

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang