neděle 17. ledna 2016

Magické Mandaly


Autorka: Ivana Bartáková
Vazba: brožovaná
Počet stran: 64
Nakladatelství: Fragment, 2015
Hodnocení obálky: 4/5 

Relaxujte pomocí uklidňující síly magických mandal! 
Vyzkoušejte nejnovější trend v oblasti aktivního odpočinku. Přinášíme vám 63 magických mandal, které můžete vybarvovat podle své momentální nálady a fantazie. Vezměte do ruky pastelky nebo fixy a nechte barvy promluvit za vás. Vyjádřete své pocity – radost, nadšení, lásku, naději… 
Při vybarvování mandal si úžasně odpočinete a zklidníte své myšlení. Odplavíte pryč starosti a stres a prožijete vnitřní klid a mír.


Odjakživa miluji vybarvování složitých obrazců a podobných věcí. Tato kniha je tedy přesně pro mě.

Když jsem byla v 5. třídě na základní škole, paní učitelka na výtvarnou výchovu nám právě ''mandaly'', tyto krásné, záhadné a spiritualistické obrazce představila. Dala nám jich každému asi 6 a my je museli postupně vymalovávat. Já si pamatuji, že mě to děsně bavilo! :) No a tak když jsem tuto knihu uviděla na internetu, hned jsem si ji objednala. Strašně se mi líbí zpracování této výtvarné knihy.




Kdo má rád omalovánky, tohle bude přesně pro něj. V knize nalezneme ty nejjednodušší vzory až po ty méně lehké, které mám radši. Některé mandaly mi trvají klidně i něco přes 4 hodiny. Tuto knihu doporučuji a dnes si asi jednu mandalu vymaluji, protože mám čas a potřebuji se odreagovat. Dokonce jsem jedny koupila i mamce k Vánocům a byla nadšená, hned si koupila pastelky a začala kreslit. :) Hodnotím 5/5.


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu můžete zakoupit ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang