neděle 13. prosince 2015

Sára (kniha, CD) - kniha první

Autoři: Esther a Jerry Hicks
Překlad: Kateřina a Václav Chocholovi
Ilustrátor: Petr Vyoral
CD namluvili: Aglája Krausová, Dušan Hřebíček a Petra V. Krausová
Nakladatelství: Synergie, 2010
Počet stran: 186
Hodnocení obálky: 4/5

Sára je plachá, uzavřená desetiletá dívka, která není příliš šťastná. Má zlomyslného bratra, který ji neustále provokuje, kruté a bezcitné spolužáky, a ve škole ji to moc nebaví. Je zkrátka jako mnoho jiných dnešních dětí. To všechno se změní, když potká Šalamouna, moudrou nadpozemskou sovu, která jí ukáže, jak se na svět dívat jinak, očima bezvýhradné lásky.


Sára je desetiletá uzavřená, stydlivá a osamělá dívka, ve škole se nudí, protože má hrozné spolužáky. Její bratr je na ní velmi nepříjemný a provokuje jí. Jednoho dne potká Šalamouna, který jí změní celý život..
Takto úžasnou knihu pro děti i dospělé jsem dlouho nečetla. Sára spolu se Šalamounem probírá krutost dnešního zvráceného světa a on jí učí, jak pozitivně myslet. Šalamoun je prostě skvělým učitelem.

I když je Sára ještě dítě, tak poznáme, že není lehké najít samu sebe a najít v sobě pozitivní myšlení. Sára docela dost chybuje, protože okolí je na ní opravdu tvrdé..


,,Šalamoune, ty jsi učitel?'' 

Ano, to jsem, Sáro.

,,Ty ale nemluvíš o věcech, o kterých mluví opravdoví učitelé - promiň - jiní učitelé. Chci říct, že mluvíš o tom, co mě zajímá. Mluvíš k věci.''

Víš, Sáro, já vlastně mluvím jen o tom, o čem mluvíš ty. Jen tehdy, kdy se mě na něco zeptáš, bude mít pro tebe moje odpověď nějakou hodnotu. Všechny ty odpovědi překládané, aniž by se na ně někdo ptal jsou pro každého jen ztrátou času.To nebaví studenty ani učitele.


V této knize je ukryto více, než jen obyčejný, jednoduchý dětský příběh s obrázky. Tahle kniha je ohromně zajímavým a krásným dílem. Pro mnoho lidí by kniha byla takovým návodem, který by jim otevřel oči, mysl a pomohl by jim uvědomit si plno věcí v jejich dosavadním životě.. Je to návod jak být šťastným a mít spokojený a vyrovnaný život.
Strašně se mi líbí Sářino a Šalamounovo přátelství, je to čisté, nádherné a milé.

,,Já toho bláznivého ptáka miluju'', pomyslela si.
Taky tě miluju, Sáro, odpověděl Šalamoun.

Jak kniha tak i CD jsou rozděleny do 29 kratších kapitol, knihu máte přečtenou cca za 1 den a CD poslechnuto podle toho, jak máte čas. Trvá 3 hodiny 24 minut a 28 sekund. 
Já knihu četla dokonce 4x, protože se mi opravdu líbila. Knihu doporučuji těm, kdo alespoň trochu má rád knihy o myšlení.  



Strašně se mi líbí obálka knihy, miluji sněžné sovy a skvěle se hodí k příběhu. Ilustrace uvnitř knihy jsou také moc pěkné. Hodnotím 5/5! 


Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Synergie za poskytnutí této knihy a CD k recenzi.
Knihu nebo CD si můžete zakoupit ZDE, na stránkách nakladatelství. 

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang