čtvrtek 10. září 2015

Volání sirény - Prokletí



Autorka: Michaela Burdová
Vazba: brožovaná
Počet stran: 280
Nakladatelství: Fragment, 2014
Hodnocení obálky: 4/5

PŘEKONÁ PRAVÁ LÁSKA STALETÍ, SMRTÍCÍ NENÁVIST A DÁVNÉ PROKLETÍ?

 Larissa je siréna. Už stovky let jí moře přikazuje zabíjet muže. A ona tak činí. Touží však z tohoto bludného kruhu uniknout. Je rozhodnuta udělat pro to cokoliv. Svojí krásou ovládne černomága Liama, a ten se do ní bezhlavě zamiluje. Nabídne jí dohodu: pokud se stane jeho ženou, pomůže jí zpřetrhat pouta, která ji spojují s nemilosrdným mořem. Larissa souhlasí. 
Cestu jí však zkříží Derren. Je to první muž, který jí neleží u nohou a odolává jejímu uhrančivému půvabu. Jeho odtažitost začne Larissu přitahovat a ona není schopná se svým citům bránit. Dokáže si vybrat toho pravého? Bude ochotná obětovat lásce třeba i svoji nesmrtelnost?



Larissa je krásná a úžasná smrtelná siréna která už asi 2 000 let zabíjí muže, protože slouží moři, které jí tento čin nakázal. Je ale čas s tím skoncovat, protože potká krásného čaroděje Liama. Ovšem on se do ní zamiluje a je pro ní schopen udělat úplně cokoliv.. Domluví se na jedné věci: on jí pomůže dostat se ze zajetí moře a ona se stane jeho manželkou.. 

Oba souhlasí a tak tedy Larissa jede s Liamem do jeho panství, kde se poprvé potkává s Liamovým záhadným bratrem Derrenem, kterému ale Larissa není sympatická, ale Larissu Derren velice přitahuje a cítí k němu nové city, které doposud nezažila.. 


Můj názor: Nemám ráda české autory, ale to už asi víte. Volání sirény od české autorky Michaely Burdové na mě nezapůsobilo.. 
V této knize mi přijde, že se ani nic moc nedělo, bylo to nudné a zdlouhavé čtení, Začátek mě bavil, ale tak cca po 20 stránkách už jen nuda...  

Od Burdové jsem četla jen knihu Poselství jednorožců, které je pro mladší čtenáře, ale rozhodně je lepší než toto pro čtenáře od 15-ti let.
Někde jsem četla, že to být trilogie, tak uvidíme, zda další díly budou lepší.. 

Jediné co se mi na knize asi opravdu líbí je obálka, název knihy je krásnou barvou a mořský koník v písmenku O je úžasný. Nádech obálky se nese v duchu tajemna a to se mi líbí! Knihu hodnotím celkově 2/5


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu můžete zakoupit ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang