čtvrtek 28. května 2015

Sedm divů světa - Hrobka stínů

Autor: Peter Lerangis
Vazba: vázaná
Počet stran: 336
Nakladatelství: Egmont, 2015
Původní název: The Tomb of Shadows
Hodnocení obálky: 3/5

Závod na život a na smrt zavede Jacka a jeho přátele do mauzolea v Halikarnassu. V troskách tohoto divu antického světa se musejí vypořádat se svými vlastními vnitřními obavami a účastnit se epické bitvy s nepřáteli ze záhrobí. Na scéně se opět objeví lidé, o kterých si Jack a jeho přátelé mysleli, že už je nikdy neuvidí. Události se však nakonec odehrají úplně jinak, než doufali. A když zemi zaplaví temné stíny a začnou ji pustošit, zdá se, že nezbývá žádná jiná možnost než zničit věc, která by je mohla všechny zachránit.
                                          

Přijde mi, že v této době se všichni snaží napodobit sérii Percyho Jacksona a do literatury vkládají antické motivy a mytologii apod. Knihy z této série se zaměřují na sedm divů světa.

Příběh není určen primárně pro teenagery, ale mladší čtenáře okolo 10-ti let. Netvrdím, že kniha byla nějak špatná, ale nebyl to úplně můj šálek kávy. Percy Jackson se mi líbil o mnoho víc.

Popisky okolí, nestvůr (zde mrtvol) a celkového prostředí se mi úplně nezalíbily. Jack mi přijde nesympatický a neoblíbila jsem si ho.

Kniha je poměrně tlustá, je psána vetším písmem a v knize se mi líbí návrhy jednotlivých kapitol.

Obálka je hezky zpracovaná, má zajímavý námět a krásně modrou barvu. Hřbet knihy je bílý.

Knihu bych hodnotila 3/5, protože mě nijak nezaujala a rozhodně si nehodlám přečíst zbylé čtyři díly. Mám ráda knihy s touto tématikou, ale tato mi prostě nesedla.


Děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu zakoupíte ZDE.

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang