sobota 28. března 2015

Toulky po Provence

Autor: Jaroslava Dvořáková
Překladatelka: -
Vazba: brožovaná
Počet stran: 128
Nakladatelství: Fragment, 2014/2015
Původní název: -
Hodnocení obálky: 2/5

Provence – jeden z nejkrásnějších regionů Francie. 

Vydejte se na cestu krajem provoněným levandulí, tymiánem a mořem. Čeká vás jižní slunce, milí lidé, krásná příroda a bohatá historie. 

S tímto netradičním průvodcem se dostanete Provence pod kůži. Dozvíte se informace, které v běžných průvodcích nenajdete. Zajímavosti z oblasti historie, kultury, sportu nebo života slavných osobností. Průvodce, který vás bude bavit!



Tato kniha je dokonalým průvodcem po Provencii. Strašně mě zaujala svou krásnou obálkou a tak jsem si řekla, že si knihu musím přečíst i když se do Provence zatím v nejbližší době nechystám..

Hned po otevření je na první straně obrovská mapa právě oblasti Provence. Díky ní jsem vždy věděla, o čem se v knize píše a tak.

Autorka nás v knize seznamuje s celou Provencií. Jak s přírodou a krajinou, tak s památkami a historií.
Kniha je rozdělena do devíti kapitol, v každé té kapitole je popsána 1 oblast Provence.  

Na konci knihy je seznam, v němž se můžeme seznámit s různými osobnostmi, v jaké oblasti Provence žili a tak. 


Kniha se mi líbila, protože jsem se z ní dozvěděla plno nových poznatků. Velmi se mí kniha líbí i po grafické stránce, je celkem barevná, důležité části jsou označeny tučným písmem, což mi připadá skvělé. 
Knihu hodnotím 5/5!


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu zakoupíte ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang