neděle 29. března 2015

Spirit Animals: Zrození hrdinů

Autor: Brandon Mull
Překladatel: Jakub Kalina
Vazba: vázaná
Počet stran: 208
Nakladatelství: Fragment, 2015
Původní název: Spirit Animals: Wild born
Hodnocení obálky: 4/5

Vydej se do světa, ve kterém každé dítě prochází zkouškou, aby zjistilo, jestli dokáže přivolat své spirituální zvíře. Hrstce vyvolených, kteří tuto schopnost mají, přinese svazek mezi člověkem a zvířetem výjimečné schopnosti. 
Daleko od sebe, v různých koutech světa, podstoupí Conor, Abeke, Mej-lin a Rolan tajemný rituál. Objeví se světelné záblesky a z nich vystoupí vlk, leopardice, panda a sokolice. V ten okamžik je budoucnost dětí, jejich zvířat a konečně celé země Erdu zpečetěna.
 V dávno zapomenutých končinách země se totiž začala probouzet temná síla, která se chystá ovládnout svět. Čtyři hrdiny a jejich zvířata čeká těžká zkouška…



V prvním díle této série se převážně seznamujeme se čtyřmi hlavními hrdiny. 
Abeke vyrůstá s rodinou, Mej-lin je dcerou generála, od svých 5 let trénuje boj s různými zbraněmi a nejraději má boj zblízka. Je také velmi krásná.
Rolan je sirotkem a Conor je pryč o své rodiny, aby si odpracoval dluh u jednoho šlechtice. 


Můj názor: Když jsem uviděla někde na internetu anotaci k této novince, řekla jsem si, že jsem na knihu asi u moc stará, ale nedalo mi to a knihu jsem si přečetla.. 

Příběh je pěkný, zajímavý a originální, což se mi velmi líbí. Kniha spadá do kategorie 11+, ale myslím, že ani staršího čtenář neurazí, ba naopak.  



Moc se těším na další díly, protože tento se mi líbil. Bylo to příjemné čtení na jeden večer. 
Každý díl napsal jiný autor a na to jsem velice zvědavá. 

Také mě zaujali krásně pestré obálky knih z této série. Jsou nádherně zpracované a úplně Vás vtáhnou do příběhu, což je super! 
Knihu hodnotím 5/5.


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu zakoupíte ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang