neděle 29. března 2015

Super rychlé stroje

Autor: Parker Steve
Překladatelka: Míča Slavomír
Vazba: vázaná
Počet stran: 40
Nakladatelství: Fragment, 2013
Původní název: Inside speed machine
Hodnocení obálky: 2/5

Objevte, jak fungují superrychlé stroje! 

Fakta: 
– jak fungují auta na elektrický pohon? 
– jak funguje brzdění pomocí padáku? 
– jak létá hydroplán? 

Zajímavosti:
– jaký je světový rychlostní rekord? 
– mohou být letadla poháněna alkoholem? 
– jaká byla přistávací rychlost letadel Concorde?



Kniha, která mě zaujala svým popiskem. Mám ráda auta, vlaky, letadla a podobné stroje a tak mě tato kniha prostě zaujala. 

Našla jsem tam opravdu spousta zajímavostí o strojích z různých oblastí. Na všechny otázky, co si kladete o rychlých strojích, najdete v této knize odpovědi. Je tu opravdu vše. 

Nejvíce mě zaujal hydroplán Bluebird K7 (viz. obrázek), který je zajímavý. 


U každého nového stroje je popsáno jak určitý stroj funguje a na jakém pohonu pracuje. Přijde mi to fajn, protože se z toho poučíte a dozvíte se nové věci. 



Tady přidávám ještě také video hydroplánu Bluebird K7. 

Kniha se mi líbila a doporučila bych jí spíše klukům, protože spíš je takové věci zajímají, ale pokud nějakou holku také, proč by ne. Je to fajn počtení ale je spíš pro mladší zvídavé čtenáře. 

Knihu hodnotím 3/5, jelikož byla hodně jednoduchá.


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu zakoupíte ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang