úterý 8. července 2014

Co mám vědět o SEXU (po pravdě a bez ostychu)

Autorka: Jasminka Petrović
Překladatel: Pavel Trojan
Vazba: brožovaná
Počet stran: 104
Nakladatelství: Fragment, 2005/2014
Původní název: Seks za početnike
Hodnocení obálky: 3/5

Tato příručka o sexu si klade za cíl své čtenáře nejen poučit a dodat jim kuráž, ale také je uklidnit, pobavit, rozesmát i poškádlit. Na jejím začátku stál tým špičkových amatérů a odborníků, plus dvě svérázné tety, které jsou i hlavními průvodkyněmi celou knihou.


☼☼☼☼☼

Tato kniha, no, i když spíše příručka, jak je v anotaci napsáno je vážně poučná, protože se z ní člověk dozví vše důležité a co potřebuje vědět a znát. 

S touto příručkou doslova proniknete do světa sexu.. Kniha mě zaujala jak svým zajímavým názvem, tak vzhledem a obrázkem obálky. 

Celou knihou Vás doprovází dvě tety - Radana a Milena. Tyto dvě dámy Vás svými poznámkami uvnitř knihy naprosto pobaví. Mají někdy opravdu hodně vtipné komentáře.. Hlavně teta Milena. :-D

Půjčila jsem tuto knihu mé mladší kamarádce a ta mi po dočtení řekla: ,,Konečně už vím, jak to všechno přesně probíhá a funguje.'' Já kdybych o tom rozhodovala, tuto knihu bych dala jako učebnici do škol do výchovy ke zdraví. :-) 

Kniha je prostě báječná a já se u ní docela zasmála. Obrázky jsou opravdu pěkně a vtipně zakresleny. Obálka se mi líbí, už Vám říká, že Vás v ní čeká něco poučného ale zároveň vtipného. 

Tento obrázek mě vážně dostal, musela jsem se mu smát. :-D Nejlepší antikoncepce. ->

Jinak. Kniha je rozdělena do tří částí. první část se jmenuje Před sexem, druhá je Sex a třetí má jméno Vše kolem sexu.

V knize najdete i mnoho testů, které mají ověřit vaše znalosti o sexu. 

Prostě tato kniha je skvělá hodnotím jí 5/5! :-)

☼☼☼☼☼

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy. 
Knihu zakoupíte ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang