úterý 8. července 2014

Co mám vědět o lásce (pro holky a kluky)

Autor: Irena Tiodorović
Překladatelka: Eva Brožová
Vazba: brožovaná
Počet stran: 64
Nakladatelství: Fragment, 2011
Původní název: Udžbenik za zaljubljivanje
Hodnocení obálky: 2/5

Chci se zamilovat, nebo se nechci zamilovat? Může se vůbec člověk takhle rozhodovat? 

Seznam se s Irčou, Petrem, Štěpánem a Honzou. Provedou tě krok za krokem hromadou otázek a pocitů. Mnohem líp tak pronikneš do "teorie zamilovanosti" a zjistíš, jestli její pravidla fungují i ve skutečnosti. 

Uvidíš, že láska není jen drama. S touhle knížkou se zasměješ, až ti potečou slzy...

☼☼☼☼☼

Tuto knihu jsem si vybrala, protože mě zaujal název a obálka. Ovšem, je ze stejné řady jako kniha Co mám vědět o sexu, kterou jsem již recenzovala. 

V této knize je napsané vše, co bychom měli vědět o lásce, citech, zamilovanosti a o podobných věcech co k lásce patří.. 

V knize vystupuje dívka jménem Irča. Ta, jako 12-letá si hledá odpovědi na své otázky o lásce. Dokonce spořádá i výzkum, který sice nedopadne tak, jak by chtěla, ale zjistí to hlavní. .jak to všechno je doopravdy.

Pert, Štěpán a Honza si spolu posílají e-maily, z kterých se taky člověk hodně ponaučí a dozví nové věci..

Kniha je určena mladistvým od 11-ti let, tedy tak trochu ,,začátečníkům'', kteří toho o lásce moc neví. V knize je vše krásně a vtipně popsané a vysvětlené. Je určena klukům i dívkám. 

V knize se mi také líbily obrázky, které byly vtipné a poučné. :-) Knihu hodnotím 4/5! :-)

☼☼☼☼☼

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy. 
Knihu zakoupíte ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang