sobota 14. června 2014

Narozen o půlnoci - Dračí znamení

Autorka: Lucie Fidlerová
Překladatel: -
Vazba: vázaná
Počet stran: 311
Nakladatelství: Fragment, 2014
Původní název: -
Hodnocení obálky: 5/5

 Daleko od lidí, skryté v horách, je tajemné a krásné místo - Dračí skály. Království, kde pospolu žijí lidé, elfové, trpaslíci a draci... 

Gabriel se narodil přesně o půlnoci v pátek třináctého. To ho předurčilo stát se zaklínačem: léčit lidi, používat magii a přivolávat draky. A také se stát králem Dračích skal. To se však nelíbí krásné Melisse, která si na roli královny zvykla a rozhodně se jí nehodlá vzdát. Kam až je ale schopna zajít? Podivná úmrtí, intriky a kouzla začínají ohrožovat kdysi tak klidné a idylické místo. Gabriel a jeho kamarádka Nely se pustí do velkého dobrodružství. Odhalí toho, kdo v pozadí tahá za nitky? Nebude to snadné, ne každý je totiž tím, kým se zdá být. Gabriel, Nely a možná celé Dračí skály se ocitají v nebezpečí...

☼☼☼☼

Byl jeden večer, zrovna pátek třináctého.. O půlnoci se ozval řev a narodilo se dítě, které plakalo.. Král dal jasný příkaz, že děti, které se narodí o půlnoci, musí být zabity! Docela drsné, že? 

Otec dítěte, Artur, se rozhodl si Gabriela (dítě) nechat a tím porušil královo příkaz. Tak tedy syn vyrůstá bez matky a nakonec i bez táty v tzv. Dračích skalách. To je úžasně tajemné a překrásné místo, kde žijí samé fantastické a unikátní bytosti jako jsou například elfové, trpaslíci a lidé zároveň. 
Gabriel je zaklínač. To znamená, že má jakousi zvláštní schopnost, ovládat síly, které skoro nikdo nezná.. Jen opravdu málokdo. 

Dračím skalám velí královna Melissa, která nemá ráda mír a myslí si, že je nejlepší, a tak tedy žijí obyvatelé Dračích skal pod krutovládou.. 

Podle obyvatel Dračích skal, se Gabriel a jeho kamarádka Nely stanou příštími králi. Melisse se to, jak jinak, nelíbí..

☼☼☼☼

Můj názor: Kniha byla celkem docela povedená. Hodně mě bavil začátek, kde se vlastně Gabriel narodí a otec si ho nechá, to je skvělé.. 
Na některých místech knihy jsem byla překvapena, ale ovšem na některých jsem se nudila.. Ale to neznamená, že se mi kniha nelíbila samozřejmě. Když jsem se dozvěděla, že knihu psala stejně stará holčina jako jsem já, musela jsem docela vyvalit oči. Protože tohle bych já asi nikdy nenapsala.. Ode mě má opravdu respekt! 

Příběh mi trošku připomínal knihu Pán prstenů. Knihu hodnotím hodnocením 4/5, za některá ta nudná místa.. 

☼☼☼☼

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu zakoupíte ZDE.

3 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang