pátek 2. května 2014

Kronika Cartera Kanea – Rudá pyramida

Autor: Rick Riordan
Překladatelka: Dana Chodilová
Vazba: vázaná
Počet stran: 408
Nakladatelství: Fragment, 2012
Původní název: Chronicles of Carter Kane: The Red Pyramid
Hodnocení obálky: 2/5

První díl nové trilogie Ricka Riordana (autora Percyho Jacksona)! Myslíte si, že je nějaký med nechodit do školy, věčně létat po celém světě, vozit s sebou jenom to, co se vejde do jednoho kufříku, a nemít žádný pořádný domov? Tak to budete koukat!

Už šest let cestuje Carter Kane z místa na místo se svým otcem, věhlasným egyptologem. Pořádně nezná ani vlastní sestru Sadie, která žije s prarodiči v Londýně. Děti se smějí setkat jen dvakrát do roka a tentokrát pro ně otec ještě ke všemu vymyslí nudnou prohlídku Britského muzea. Jenže pozor - egyptští bohové se probouzejí! Začínají nejděsivější Vánoce, jaké kdy Carter a Sadie zažili… Od toho dne se život čtrnáctiletého Cartera a dvanáctileté Sadie obrátí naruby. Sourozenci Kaneovi zjistí děsivou pravdu o své rodině a poznají tajemné egyptské bohy mnohem líp než z otcových výkladů a exponátů v muzeích. Objevte zblízka starověký Egypt s jeho magií, dobrem i zlem a připojte se k dobrodružné výpravě sourozenců Kaneových!

☼☼☼☼

Nová série, nový příběh, nové postavy! To vše v této knize! :-) 

Carter Kane, hlavní hrdina této série, žije pouze se svým otcem, který je archeolog, spíše egyptolog.. Pořád se stěhují kvůli jeho práci. Vypadá to, jako kdyby před něčím utíkali.. A jak se s otcem pořád stěhují, Carter má své veškeré věci sbalené v pouhém jednom kufříku.

Carter má sestru, která se jmenuje Sadie. Bydlí s dědou v Londýně. S Carterem se vidí jen 2x do roka, a jediné co Sadie od svého otce má, je její kočka a egyptský řetízek. Takže se vlastně Carter a Sadie moc neznají.

Otec těchto dvou postav je vezme při jednom shledání do muzea, kam se jim jako vůbec nechce a jsou otrávení. Ale co se jim přihodí v muzeu už nikdy nezapomenou..

Můj názor: Tak jsem se zase pustila do série od pana Riordana. Strašně mě tato série zaujala tím, že je o egyptské mytologii a tu já mám velice ráda.
Příběh v této knize je velice dobře napsaný a místy celkem napínavý. Když jsem tuto knihu četla, byla jsem vždy hrozně napjatá, jak to celé dopadne. V knize vyprávějí oba hrdinové. Jak Carter tak Sadie.

Také mě překvapila jedna věc a to ta, že hlavní hrdina je černoch. Myslím, že jsem se s takovým hlavním hrdinou nesetkala a proto se mi to tak líbilo. Je to prostě originální. :-) Kniha byla čtivá a pěkná. Obálka je taková ,,nic moc''.. Knihu hodnotím 5/5 a určitě si v budoucnu přečtu další díly.. :-)

☼☼☼☼

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy! 
Knihu zakoupíte ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang