pondělí 12. května 2014

Knižní poklady #6

Meme z mé a Nikči dílny. 

Cílem tohoto meme je každé pondělí zveřejnit 3 knihy ze své knihovničky, s krátkým informativním článek. (Jak jsme se o knize dozvěděli a proč jsme si ji pořídili. Případně pokud jsme knihu četli, jestli se nám líbila.)

☼☼☼☼

Andrew Fukuda
HON

K této knize Vám povím snad jen to, že jsem na nějaké 35. stránce a musím říct, že je to fakt skvělé! :-) Už se těším až knihu dočtu. :-)

Lucie Fidlerová
Narozen o půlnoci: Dračí znamení

No, tak tuhle knížku jsem ještě nečetla, ale moc se na ní těším. Jelikož je od 15-leté  holčiny, tak jsem zvědavá. :-) 

Jaderná energie

Nemusím Vám ani říkat, proč jsem tuto knihu dávám.. :-)  <33*

3 comments:

  1. Hon a Narozen o půlnoci si chci přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hon mám v plánu si přečíst co nejdřív :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Na Hon jsem zvědavá a těším se na něj. Narozen o půlnoci si chci moc přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang