pátek 23. května 2014

HON

Autor: Andrew Fukuda
Překladatel: Jakub Kalina
Vazba: brožovaná
Počet stran: 303
Nakladatelství: Fragment, 2014
Původní název: The Hunt
Hodnocení obálky: 5/5

Jak zůstat na živu ve světě, kde jsou lidé považováni za pochoutku a všichni touží po jejich krvi? 

Pravidla jsou jasná: nesmát se, nepotit se, neupozorňovat na sebe. A hlavně – nezamilovat se do jedné z nich! Gen se liší od všech ostatních. Nedokáže běžet rychlostí blesku, sluneční světlo ho nezabije a nemá neukojitelnou touhu po krvi. Není upír, je člověk.

 Je vybrán, aby se zúčastnil honu na poslední lidi. Jeho pečlivě utajovaný život se hroutí. Skupina bezcitných lovců začíná tušit, že s ním není něco v pořádku. Seznámení s dívkou v něm probudí city, které do té doby neznal. Gen našel něco a někoho, za co má cenu bojovat, a jeho potřeba přežít ve světě plném nemilosrdných dravců je stále silnější...

☼☼☼☼

Gen je člověk, žije ve světě, kde nežijí lidé. Vlastně žijí, ale doopravdy jsou to upíři a jen si říkají ,,lidé''. Gen se nesmí smát, potit se a upozorňovat na sebe. A to hlavní NEZAMILOVAT SE! Ovšem se tu objeví jedna upírka, kterou Gen přezdívá Záře a ta začne přitahovat jeho pozornost..

Před tím, než jeho otec zemřel, naučil Gena přísně dodržovat všechna tato pravidla. 

Téměř před 10 lety se konal hon na glupany, což znamená na lidi (obyčejné jako my smrtelníci) a všichni si myslí, že už žádný glupan nežije. Ovšem vláda nějaké připravené má a tak se po 10 letech koná hon, vybraný je právě Gen.. Pravidla jsou jednoduchá: kdo chytne nejvíc glupanů, vyhrává. 

Gena čeká pár dní tréninku, ale je tu problém.. Přežívá vlastně díky sprchovému gelu, holítku atp.. Ale tyto věci si nemůže vzít sebou na trénink.. 

Jak to celé dopadne? Zabije Gen nějakého příslušníka svého druhu? Přijdou mu na to, že je glupan? 

☼☼☼☼

„Příběh je to věru strašidelný a jak dozrává ke svému dramatickému závěru (který přináší docela velký zvrat), čtenáři se budou zmítat mezi nadějí, že Gene zůstal u své lsti, a zoufalstvím, že se stal upírem. A jak příběh roste, vyplatí se udržet si ho ve svém hledáčku.“ 
Booklist

☼☼☼☼

Můj názor: Ihned, když mi kniha přišla na recenzi, jsem se na ní vrhla, protože jsem byla podlé té úžasné anotace tak natěšená až jí přečtu. 
Kniha mi přišla hodně podobná s knihou Hunger Games, jak píší na internetu, je to pravda. 

Když jsem knihu začínala číst, po pár stránkách jsem si říkala, že to bude skvělé čtení a také že bylo! Vážně mě tento zajímavý příběh o upírech bavil, i přesto, že upířinu nemám ráda. :-) Jinak Gena jsem si celkem oblíbila, je takový zvláštní.. Také se zmíním o obálce tohoto dílu. Moc se mi líbí její barvy. Skvěle se hodí k příběhu, moc pěkný typ písma, v pozadí město se západem slunce.. Také se mi líbí obálka z Francie (viz. obrázek), je velmi tajemná.. Knihu hodnotím kladně a to 5/5. :-) Moc se těším na další díly, protože to tutově bude nášup.. :-) 

☼☼☼☼

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
Knihu zakoupíte ZDE.

3 comments:

  1. Další komu se líbí :), tak to jsem zvědavá k jaké straně se přidám já :D. Jinak pěkná recenze :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že se Ti bude líbit! :-D Děkuji. :-)

      Vymazat
  2. Tak jo, dost už bylo srandy - možná bys konečně mohla vyměnit "obálku" prvního dílu Percyho Jacksona u své recenze ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang