středa 5. března 2014

Zahrada Sféra

Autorka: Jana Richterová
Překladatel/ka: -
Vazba: brožovaná
Počet stran: 309
Nakladatelství: Kruh, 2013
Původní název: -
Hodnocení obálky: 4/5

Zahrada Sféra, první díl pentalogie Jany Richterové, je svěžím, čtivým příběhem na pomezí fantasy a magického realismu, jenž především pobaví a potěší. Vizuálně bohaté vyprávění o skupině mladých městských lidí, v němž je jako v rozmarném koktejlu namícháno v tom správném poměru tajemno, téměř detektivní napětí, hororové obrazy, samozřejmě nezbytná ingredience romantických vztahů, vše navíc zakápnuté trochou osobitého humoru.

☼☼☼☼

Tuto kniha Zahrada Sféra jsem si vybrala díky opravdu zajímavé anotaci, a tak jsem se na ní moc těšila. Je to první kniha z připravovaných pěti.. 
Když mi tato kniha přišla do ruky a já si přečetla text na zadní straně obálky, má radost tak nějak přešla, a já knihu odložila na hromádku s recenzními výtisky..
Jednoho večera jsem si řekla, že by to možná nemuselo být tak špatné, a dala jsem knize šanci. Ovšem zklamání přišlo hned na začátku.. Do knihy jsem se prostě nemohla začíst a vžít. Nešlo to. Pak asi v půlce knihy mi to začalo trošku nějak jít, ale příběh jsem moc nechápala..

Netvrdím, že by ta kniha byla špatná, to rozhodně ne! Ale asi to prostě není můj žánr. Řekla bych, že je to čtivo spíše pro starší lidi. :-) V budoucnu si jí určitě někdy přečtu a třeba úplně změním názor. I to se stává, že? Knize dávám 3/5, jako takový průměr. :-)

☼☼☼☼

Děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku této knihy!
Knihu zakoupíte ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang