pátek 7. března 2014

I'm obsessed with... (17)

Páteční meme z dílny Emily.L . Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

Jaderná energie
Miluji jadernou fyziku! 
Radioaktivita mně brala již od dětství, a postupem času jsem se začala seznamovat s jadernými reaktory, jejich typy, jaderným štěpením a mnoho dalšího okolo tohoto typu vědy. Mám doma asi okolo 30 knížeček a letáčků ohledně jádra. Chtěla bych jít na vysokou školu tohoto typu. :-)

Dokonce mám i o energii blog: www.svetenergie.blogspot.cz. Pokud chcete, koukněte se, budu moc ráda! :-)

Zde na obrázku JE Temelín. V době focení měl 3. blok odstávku. :-)

Zde je obrázek jaderného reaktoru, v němž probíhá štěpná reakce. Toto je typ VVER-1000. :-)

4 comments:

  1. Strašně moc tě obdivuju já bych na tohle prostě neměla :)), ale tobě strašně držím palce aby ti škola vyšla :)).
    A na blog se moc ráda podívám ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Mne fyzika proste nikdy nešla, ak niečo viem, tak to stopercentne neviem zo školy, ale z Teórie veľkého tresku :D I keď tým som si tiež nie som taká istá... Na druhej strane... mňa zaujala kvantová fyzika, ktorá znie proste zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jo, je to skvělý seriál. :-D Taky něco málo odtamtud vím. :-D Kvantová fyzika také není špatná.:)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang