pátek 14. února 2014

Překroč svůj stín

Autorka: Katie McGaryová
Překladatelka: Adéla Špínová
Vazba: vázaná
Počet stran: 376
Nakladatelství: CooBoo, 2014
Původní název: Pushing the Limits
Hodnocení obálky: 3/5

Nikdo neví, co se stalo té noci, kdy se z Echo Emersonové, populární holky, stal outsider s podivnými jizvami na rukou, o kterých si špitá celá škola. Dokonce ani Echo nezná celou pravdu, co se té strašlivé noci odehrálo. Ale byla by moc ráda, kdyby se vše vrátilo k normálu. Ovšem když se v jejím životě zjeví Noah Hutchins, hezoun v černé kožené bundě, co holky vlastně jen využívá, její svět se obrátí vzhůru nohama takovým způsobem, že si to ani v nejdivočejších snech nedovedla představit. Noah jí totiž rozumí. A pomůže jí najít odpovědi. Přitom by neměli mít vůbec nic společného. A se všemi těmi tajemstvími, která v sobě oba nesou, je v zásadě nemožné, aby byli spolu. Přesto nedovedou potlačit vzájemnou přitažlivost. A Echo se ptá sama sebe, jak daleko může zajít, aby překročila vlastní stín, a co všechno je ochotná riskovat pro kluka, který ji může znovu naučit, jaké to je, když člověk miluje.


☼☼☼☼

Echo a Noah. Hlavní hrdinové této knihy. V knize se popisují jejich dva životy..

Echo Emersová byla na škole, kam chodí, celkem populární dívka, která to měla v hlavě srovnané.. Ovšem ale jednoho dne se probudila v nemocnici. Celá s jizvami na rukou a spolu se ztracenou pamětí. Co se jí jen stalo? Po tom co se jí to přihodilo, chodí do školy jen v dlouhých rukávech. Ze staré Echo tu vlastně zůstal už jen stín..

Noah Hutchins byl dříve před rodinnou  tragédií hodný, milý, chytrý kluk, který se věnoval škole a basketu. Teď už ne. Od té doby, co bydlí v pěstounské rodině je úplně jiný.. Namyšlený, drzý frajírek v jeho kožené bundě. 

Oba začnou chodit ke školní psycholožce, která jejich životy svede dohromady.. 

Můj názor: Když jsem četla různé informace o této knize, dozvěděla jsem se že je psychologická a tak mi byla opravdu sympatická a já se na ní těšila. 
Oba hlavní hrdiny Vám přirostou k srdci hned na začátku. Já si oblíbila spíše Noaha. Mám ráda drzé frajírky. ;-) 
Kniha je velmi dobře čtivá a líbilo se mi, že kapitoly se střídaly. Jednou vyprávěla Echo a jednou Noah. Kniha se mi líbila a tak dávám hodnocení 5/5.

☼☼☼☼

Děkuji mediální společnosti Albatros media za poskytnutí recenzního výtisku této knihy!
Knihu zakoupíte ZDE.

1 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang