úterý 4. února 2014

Měsíční chvástačka: Leden

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Koupené knihy:
Tento měsíc jsem si koupila knihy: Lechtivé vaření, Dívka, která sahala po hvězdách a Deštný prales.

Vyhrané knihy:
Na blogu Virtuální knihovna jsem vyhrála tuto knihu! Děkuji.

Recenzní výtisky:
Od Fragmentu těchto 5 kousků! Děkuji moc.

Začala jsem spolupracovat s nakladatelství Galatea a jako recenzní výtisk jsem si vybrala knihu Hrej hráčem, od Joty knihu Easy? a od Knihcentra Líného cestovatele. Všem moc děkuji!

Nové krásky od Baronetu. Děkuji!

A od Albatros media kniha Za zrcadlem, za kterou také moc děkuji.

Vše pohromadě:
Nových: 16 kousků.

5 comments:

  1. Nádherné kousky. :) Na Hrej hráčem se chystám. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty máš také pěkné kousky. :-) Já jsem asi na straně 40. :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkné kousky :). Hrej hráčem jsem dneska dočetla a je to skvělá kniha :).

    OdpovědětVymazat
  3. Hrej hráčem jsem nedávno dočetla. Byla to super knížka. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang