sobota 4. ledna 2014

Příběh draků: Serafína

Autorka: Rachel Hartmann
Překladatelka: Drahomíra Michnová
Vazba: vázaná
Počet stran: 352
Nakladatelství: Fragment, 2013
Původní název: Seraphina
Hodnocení obálky: 4/5

V království Gored žijí lidé s draky v míru už čtyřicet let, vzájemná nedůvěra však přetrvává. Draci jsou schopni brát na sebe lidskou podobu, ale přestože mají neobyčejně pronikavý rozum, lidské emoce jim zůstávají záhadou. Dívka Serafína, nadaná hudebnice, nechová důvěru ani k jedné z obou stran. Když je zavražděn příslušník královské rodiny a podezření padá na draky, v ohrožení se ocitá i její vlastní tajemství, které by ji mohlo stát život…


Jsme v království, a Serafíně se splnil její velký sen. Věnovat se hudbě. Vyhrála casting na místo pomocné učitelky. Pomáhá tedy místnímu dvornímu skladateli a hudebníkovi Virdiovi, který trpí nemocí zvanou pakostnice. Tudíž musí skoro vše dělat Serafína. Serafína je chytrá, hodná a šikovná dívka.
Serafína už odmalička skrývá obrovské tajemství, které se nikdo nikdy nesmí dozvědět. Proč? Jinak by nepřežila.. Co se ale stane, když se dostane na povrch? Zabije někdo Serafínu, nebo zůstane naživu?

O autorce: Rachel Hartmanová se narodila v Kentucky, žila však na řadě různých míst včetně Chicaga, Filadelfie, St. Louis, Anglie a Japonska. Má bakalářský titul z literární komparatistiky, myslí si ale, že by měla mít spíš titul z literární srandistiky, protože její bakalářská práce se jmenovala \"Paradox a parodie v Donu Quijotovi a Lúkianových satirách\". Ve vysokoškolském studiu dále nepokračovala a raději šla kreslit komiksy. Nyní žije ve Vancouveru se svou rodinou.

Můj názor: Na tuto knihu jsem se velice těšila, protože jí doporučuje autor Eragona, a jak víte, Eragona miluji. Opravdu jsem od ní čekala něco neuvěřitelného.
První půlka byla taková nudná a celkově nic moc, ale druhá už opravdu stála za to. Příběh byl zajímavý a neokoukaný.
Také jsem měla radost z toho, že se tam vyskytují draci, jak už poznáme v názvu knihy. Autorka vymyslela skvělý příběh, z kterého jsem někteří čtenáři úplně hotoví a někteří zklamaní. Já patřím k těm, kteří jsou z knihy hotoví. Byla to skvělá kniha se skvělým námětem. Těším se na další díly..Knize dávám 4/5 ozubených koleček.


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete zakoupit ZDE, na oficiálních stránkách nakladatelství.

2 comments:

  1. Pěkná recenze! :)
    Já zrovna Serafínu čtu a jsem v první půlce, která mi taky přijde nudná,ale uvidíme, jak to půjde dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :)
      Alespoň nejsem jediná. :) Ale kniha byla skvělá. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang