úterý 31. prosince 2013

Měsíční chvástačka: Prosinec

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Koupila jsem si a dostala:
Tento měsíc jsem si koupila knihu Ptačí zpěv. U Dobrovského totiž byla 30% akce na vše. Tak proč to nevyužít.
K Vánocům jsem dostala Hru o trůny, Divergenci a Rezistenci. :3

Recenzní výtisky:
Tento měsíc jsem si na recenzi od Fragmentu vybrala knihy: Hunger Games: Vražedná pomsta a Síla vzdoru, Thriller: Dvojí tvář, Příběh draků: Serafína a učebnici Fyziky v kostce pro SŠ. Děkuji moc! :)

A od knihcentrum.cz jsem si vybrala knihu Taje Dubaje. Také děkuji. :)

Shrnutí:
 Za měsíc Prosinec mi přibylo celkem 10 nových miláčků. :3

4 comments:

  1. 10 knih, to je pěkná nadílka :) Ať se dobře čtou! Hlavně ty Taje Dubaje vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Divergencia a Rezistencia sú skvelé, ale ja závidím Hru o tróny :3

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang