pátek 6. prosince 2013

Měsíční chvástačka: Listopad

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Koupené knihy:
Koupila jsem si první díl série Krásní mrtví, protože byla v levných knihách za 29,- , což je krásná cena a tak jsem tam knihu nemohla nechat. :-D :-)

Dostala jsem:
Od babičky jsem dostala skvělý Atlas lidského těla. :-)

Recenzní výtisky: 
 Nadílka krásek od Baronet.cz. Děkuji moc. :-)

 Skvělé knihy od Knihcentrum.cz, za které také moc děkuji. :-)

Krasavice od Fragmentu. Děkuji moc!! :-)

 Prostě miláčci od Egmontu, za které také strašně děkuji!! :-)

 Shrnutí:
Za tento měsíc mi přibylo 16 nových knih. :-)

6 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang