pátek 27. prosince 2013

Knižní chvilky (11)

Další Knižní chvilky, které knižní moc nebudou.. :)

Určitě už plno z Vás ví, že jsem k Vánocům dostala tuto stolní hru Hobit. Dnes Vám představím vše, co se v ní nachází.

Pohled na celou rozbalenou hru.

A další. :)

Nalevo vidíte ,,drahokamy'' a napravo dvoje karty a dvoje kostky, bez kterých se neobejdete.

Panáčci! Bilbo Pytlík a Šmak. :)

Pravidla hry. Já to četla snad 2 hodiny a stejně pořád nevím, jak se ta hra hraje. Je hrozně složitá! :D

A aby tu nebylo jen vše o hře tak zrovna teď čtu třetí díl Hunger Games a to Sílu vzdoru! Jsem zatím asi na straně 30, ale už teď to vypadá skvěle. :)

5 comments:

  1. Ten Hobit je moc pěkně zpracovaný - figurky Bilba a Šmaka i malované karty. :)
    Jinak Hunger games mám taky doma, ale to původní vydání.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsme nevěděla, že je i hra, ale vypadá hrozně dobře! I když já na deskovky moc nejsem, této bych se nebránila :) A HG je velice dobrý. Já mám trojku asi nejraději a už párkrát jsme ji četla, takže hezkou zábavu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ta hra vypadá skvěle! :-) Jinak si užij třetí díl HG. Je to pěkné čtení, i když nejslabší z celé série. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta obálka HG je úžasná! Přiznám se, že po tom co jsem jí viděla na internetu se mi moc nelíbila. ale když jí vidím na tvé fotce, tak je krásná :D :) Jinak dělej knižní chvilky častěji. Umíš krásně fotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se té obálky docela naživo bála, ale když jsem jí viděla, změnila jsem názor. :D :)
      Vážně? Děkuji moc. Dobře, budou častěji. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang