pondělí 18. listopadu 2013

Knižní poklady #5

Meme z mé a Nikči dílny. 

Cílem tohoto meme je každé pondělí zveřejnit 3 knihy ze své knihovničky, s krátkým informativním článek. (Jak jsme se o knize dozvěděli a proč jsme si ji pořídili. Případně pokud jsme knihu četli, jestli se nám líbila.)

☼☼☼☼

Amy Tinera
Reset

Moje v poslední době hodně oblíbená dystopie. :-)

Erlend Erichsen
Národní satanista

Kniha je podle anotace strašně sympatická a těším se, až se k ní dostanu. :-) Doufám, že to bude co nejdřív. :-) Mám toho teď moc..

Thomas Brezina
Čarodějova věž

Toto byla úplně moje první kniha a objednala jsem si jí ve 2. třídě ve škole. Měla jsem z ní ohromnou radost a četla jí strašně pomalu, abych jí nedočetla. :-) Asi si jí zase někdy přečtu. :-)

2 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang