pondělí 7. října 2013

Liebster Award

Byla jsem nominována naší hodnou blogerkou Nikol z blogu Knižní království. :)

Pravidla:
  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat. 
  • Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
  • Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly. 

10 věcí o mně.. 
  • Jmenuji se Hanča a nesnáším toto jméno.. :) Je mi čerstvých 15 let.
  • Dělám Kickbox, který nadevše miluji.
  • Hrozně moc ráda mám bojové sporty.
  • Miluji nákupy knih!
  • Můj nejoblíbenější žánr knih jsou: dystopie. Pak mám hodně ráda fantasy, krimi a romány. 
  • Mám 2 zvířata. Fenku jezevčíka Žofinku a morčáka Míšu. 
  • Nešla, nejde a ani mi nepůjde matematika. Prostě jí nesnáším! :X
  • Miluji mexickou kuchyni.
  • Jsem praštěná (a to fakt hodně), šílená, bláznivá a dokážu lidi rozbrečet smíchy.. :D
  • Miluji Irsko. :)
Otázky: 
  1. Jaký svátek v roce máš nejraději?
  2. Jaká je tvá oblíbená série? Proč?
  3. Nějaká kniha, kterou by jsi všem doporučila? Proč?
  4. Jak dlouho bloguješ? Co tě k tomu dovedlo?
  5. Tvá průměrná doba čtení jedné knihy?
  6. Jaké roční období preferuješ?
  7. Kde nejraději čteš?
  8. Preferuješ elektronické nebo papírové knihy?
  9. Kdyby jsi měla možnost dostat všechny knihy od jednoho nakladatelství, tak od kterého by to bylo?
  10. V jakém věku jsi začal/a číst?  
Odpovědi:
  1. Vánoce. Je to svátek lásky a klidu.. ;)
  2. Odkaz Dračích jezdců! Protože jsem se do ní zamilovala, je to úžasný fantasy příběh, který při čtení ,,ožije''.
  3. Legenda. Kniha je vážně dobrá a donutí Vás popřemýšlet..
  4. 13. listopadu to bude rok.. :)  Dovedlo mně k tomu to, že jsem začala opravdu hodně číst, a chtěla jsem psát recenze. 
  5. 2-3 dny.
  6. Jaro a podzim.
  7. Na posteli, v křesle. :)
  8. Papírové. Elektronické nenahradí ten krásný pocit, držet tu nádhernou obálku knihy a vůni. :)
  9. Asi nejspíš CooBoo nebo Knižní klub. :)
  10. Už jako malá. :)

Otázky pro mnou nominované:
  • Jaké žánry knih máš nejradši? Proč?
  • Délka blogování? 
  • Chodíš do knihovny? 
  • Jak jsi přišla/přišel na název tvého blogu?
  • Kdyby si mohla/mohl mít pouze jednu knihu do vesmíru, jaká by to byla?
  • V jaké knižní zemi by jsi chtěla/chtěl bydlet? Proč?
  • Kdy nejraději čteš? Proč? 
  • Čtou tvoji rodiče také?
  • Co si myslíš o filmech podle knižních předloh?
  • Jaký předmět ve škole máš nejraději?

Nominovaní: 

3 comments:

  1. Děkuju moc za nominaci :D - můj článek: http://mojenejnejknihy.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, moc díky :-D
    A taky jsem se konečně dokopala k odpovědím, tady :)
    http://kit731.blog.cz/1310/liebster-blog-award

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang