pondělí 28. října 2013

Knižní poklady #4

Meme z mé a Nikči dílny. 

Cílem tohoto meme je každé pondělí zveřejnit 3 knihy ze své knihovničky, s krátkým informativním článek. (Jak jsme se o knize dozvěděli a proč jsme si ji pořídili. Případně pokud jsme knihu četli, jestli se nám líbila.)

☼☼☼☼

Emmy Laybourne
Monument 14

Monument 14! Tuto knihu jsem doslova ,,zhltla'' jak byla úžasná. Tahle post-apokalyptická kniha se mi děsně líbila. kdo knihu ještě načetl, je na čase si jí přečíst, protože v listopadu vychází další díl s názvem: Monument 14 - Nebe v plamenech. Ten název je úžasný. Moc se na druhý díl těším, a snad bude stejně dobrý jako díl první.

Wendy Higgins
Svůdné zlo

Tuto knihu jsem si koupila předevčírem v našem Kanzelsbergeru. Sice jsem si šla pro Jsem zlomená, ale když jsem uviděla Svůdné zlo, bylo mi jasné, že musí být moje.. :3 Do knihy se co nejdříve pustím.

Ulrike Rylance
Někdo se dívá

A zde je zatím můj nejoblíbenější Krimi thriller od Fragmentu! Byl to super nášup! Moje pocity si můžete přečíst v recenzi. ;)

6 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang