pondělí 28. října 2013

Knižní chvilky (10)

Po dlouhééé době, knižní chvilky! :)

 Krásný pohled z okna.. :)

 Poselství jednorožců - komplet a čajík. 

 Včera asi ve 2 ráno, jsem si řekla, že do knihy nahlédnu.. Ovšem jsem se začetla a za 50 minut byla kniha přečtená.. Why not? :D

 Co číst po Poselství jednorožců. Filín Fidla a strašidla - recenzák nebo Svůdné zlo - koupená kniha? Toť otázka.. Co myslíte? 

 Žofajzník a Poselství jednorožců.

 Ten pohled.. :D Musela jsem ho vyfotit! :D

Miláček. :3

Jak se Vám líbily dnešní knižní chvilky? Chcete příště Halloweenský speciál? :3

6 comments:

  1. Joo Halloweenský speciál :DD, jinak moc pěkný fotky a máš krásnýho psa ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Mne hneď udrel do očí ten pohár s mačičkou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Já bych asi začela číst Svůdné zlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Dobře, dnes se do něj pustím. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang