neděle 29. září 2013

Měsíční chvástačka: Září

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Koupené knihy: 

Tento měsíc žádné.. ;)

Dostala jsem: 
Od babičky jsem dostala knihy Já, Claudius a Claudius bůh a jeho žena Messalina. Vůbec nevím, co to je za knihy, ale časem si je asi přečtu. Pak jsem dostala od Niki z blogu Knižní království knihy: Anna krví oděná a Nikdo ani hnout. Děkuji Niki!

Recenzní výtisky:
 Od nakladatelství Fragment jsem si k recenzi vyžádala knihy: Vidím to, co vrah, Černá magie, Ztracený svět v PODZEMÍ, Hlouběji do PODZEMÍ, Bohové Olympu: Proroctví. Děkuji.

Začala jsem spolupracovat s nakladatelství Egmont, za což moc děkuji! A na recenzi jsem si vybrala 3 knihy a to jsou: Počátek, Čísla - Na útěku a tak padne náš svět. Ještě jednou děkuji.

Také jsem začala spolupracovat s Baronetem. Také moc děkuji! Jako první recenzní výtisky jsem si vybrala: Brány pekel, Monument 14 a temnou chodbou.

 Dva severské krimi romány od Knihcentra! Vzkaz v láhvi od známého Adlera Olsena a Jarní mrtví! Také velmi děkuji!

Začala jsem spolupracovat i s Metaforou a Albatros media! Jsem hrozně ráda, že mohu být jejich recenzentkou. Od Metafory mám Smrtící klon a od Albatros media Vennushi (Perný týden). Od Joty jsem si vybrala na recenzi knihu Městečko Pines. A od Fortuny Libri mi paní zaslala druhý díl série křídla - Kouzlení. Všem moc děkuji!

Vyhrané knihy: 
Dokonce jsem vyhrála! Knihu Broskve pro otce Francise. Vyhrála jsem jí za nejlepší fotku knihovničky na blogu Knižní novinky-recenze. Také moc děkuji! 

Shrnutí: 
Tento měsíc mám nových 22 knih. :)

14 comments:

  1. Paráda. :) A nemáš za co. :) Já ráda. :))) :*

    OdpovědětVymazat
  2. To si děláš.... :O Proboha to je hromada. :D

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné knižky :) Obzvlášť závidím tých Bohov Olympu, u nás konečne vychádzajú teraz v októbri, tak sa neviem dočkať, až ich budem mať :) A gratulujem k toľkým spoluprácam, ja mám tiež novú s Egmontom :)
    A kedy plánuješ čítať toľko kníh, hlavne recenzáky? Ja už posledných pár mesiacov čítam hlavne tie, ale zas tak moc ich nemávam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) To se ti nedivím, je to super kniha! Také gratuluji k té spolupráci s Egmontem! :) Ještě mi chybí přečíst jich 5. :D

      Vymazat
  4. Kam ty knihy pořád dáváš? :D Každopádně pěkná sbírka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávám je na zem už.. :D Takovou hromádku co tam mám.. :D Jinak děkuju. :)

      Vymazat
  5. Ooo koukám, že se ti knížky hezky nakupily! :DD Super kousky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, no pekne... :) Ja mám o chvíľu osemnástku tak sa teším na nové knižné prírastky... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Vážně? Tak předem gratuluji. :) Určitě jich bude hodně! :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang