pondělí 26. srpna 2013

Měsíční chvástačka: Srpen

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Koupené knihy:
Tento měsíc jsem zavítala do LK a objevila jsem tam celou sérii knih Tajemná země Rondo. Jedna kniha ze série stála 39 Kč.

Dostala jsem:
Tento měsíc jsem měla svátek a tak jsem dostala 4 knihy. Drakie: Útěk a Drakie: Návrat, Přímo do srdce a Smečka. A od přítele jsem dostala knihu Sedm pečetí: Damiánovy katakomby. 

Recenzní výtisky:
Tento měsíc jsem si od nakladatelství Fragment vyžádala knihy: Percy Jackson: Zloděj blesku, Bitva o labyrint a Poslední z bohů, Deklarace smrti a Zrádný anděl. 

A ze seznamu knih od Knihcentrum.cz k recenzi jsem si vybrala 2 knihy a to jsou: Super 12: Výzva a Past.

Shrnutí:
Tento měsíc mám nových 15 knih. :)


14 comments:

  1. Úžasné kousky.. :) Tu tajemnou zemi Ti závidím.. :) I Smečku a Drakie.. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáviď, budeš je mít taky... :) Jinak děkuji. :)

      Vymazat
  2. No teda... Opravdu pěkná kupka! :)
    Četl jsem druhý díl té série Rondo a nějak mě to nechytlo. Působilo to na mě tak nějak... divně Oo Možná to je ale proto, že jsem četl druhý díl, že? :D
    Drakie vypadá opravdu krásně, stejně jako Percy! :) Ale celkově to jsou knihy, které bych mohl číst... - až na některé tituly ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš ano. :D Já knihy ještě nečetla, ale po recenzácích se na ně pustím, a napíšu recenzi. :) Tak snad se mi bude líbit. ;)

      Vymazat
  3. Fakt hodně knih, to by mi zabralo hodně času, než bych to všechno přečetla. Moc bych taky chtěla Drakie 3!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se strašně těším na druhý díl, protože první mně opravdu nadchnul. :)

      Vymazat
    2. Podle mě je druhý ještě lepší, nebo alespoň mě víc oslovil!

      Vymazat
    3. Takže se do něj pustím co nejdříve. :)

      Vymazat
  4. Hezké kousky, spoustu z nich mám, hlavně závidím Drakii 3! <3
    A jen otázka: Proč máš ty PErcy Jacksony na přeskáčku? :D 1, 4 a 5? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsem si před dvěma měsíci chtěla vzít první 3 díly na recenzi, a první už nebyl skladem, a v srpnu měl být dotisk. A tak mi přišly jen ten druhý a třetí díl. No a teď mi přišly ostatní díly ze série. :D :)

      Vymazat
    2. jo ták :D já si říkala, že by to bylo nějaký divný číst první a hned poslední díl :D

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang