středa 28. srpna 2013

Mé knižní série (1)

Projekt, který vytvořila Roxanne


Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
Dozvěděla jsem se o ní tak, že jsem jako první viděla film.. A řekla jsem si, že si musím přečíst knihu Eragon a další knihy..

Kolik dílů si zatím stihla přečíst?
Všechny. 

Co na tuhle sérii říkáš?
Že se ještě ptáš. :D Prostě dokonalost! Úžasná fantasy série!

Který díl z celé série máš nejraději?
Nejraději mám Eragona. 

Jaká je tvoje nejoblíbenější postava, proč?
Murtagh. I když všichni tvrdí, jak je špatný, on si jde za svým a je pořád sám sebou. Hlavně v prvním díle to tak bylo.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Arya.. Vůbec nevím proč, ale nebyla mi vůbec sympatická a prostě jsem jí nesnášela..

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Jsou stejné, takže nemůžu odpovědět. :D

Která obálka se ti líbí nejvíc?
Nejvíce se mi líbí obálka 3. dílu - Brisingra. Pozadí je černé a drak moc pěkný, vypadá nebezpečně. 

Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?
Ano, v prvním díle. Když Eragon najde v lese modrý ,,kámen'', přinese ho domů a poté se z něj vyklube Safira. Byla to strašně krásná scéna. :)

6 comments:

  1. Už se na tu sérii moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, zatím jsem četla jen jedničku, musím to někdy dočíst..

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto sérii jsem nečetla a ani se k tomu v nejbližší době nemám. Trochu se totiž bojím, aby mě knihy bavily...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad jednou si jí přečteš. Fakt to stojí za to. ;)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang