pondělí 26. srpna 2013

Knižní poklady #2

Meme z mé a Nikči dílny. 

Cílem tohoto meme je každé pondělí zveřejnit 3 knihy ze své knihovničky, s krátkým informativním článek. (Jak jsme se o knize dozvěděli a proč jsme si ji pořídili. Případně pokud jsme knihu četli, jestli se nám líbila.)

☼☼☼☼

Irises
Francisco X. Stork

Tahle kniha je moje nejvzácnější.  Poslal mi ji sám autor i s věnováním uvnitř knihy. Jsem za ní strašně ráda. Knihu jsem ještě nečetla, ale určitě v budoucnu se do ní pustím. Angličtina nevypadá zase tak těžce, tak snad jí zvládnu. 

Percy Jackson: Zloděj blesku
Rick Riordan

Percy! Úžasný příběh. Moc se mi v knize líbí ta řecká mytologie, je to takové neobvyklé.  Rick je vážně na tu mytologii dobrý. Recenzi na tuto knihu najdete na blogu..

Skrýš
Johan Theorin

Skrýš od Johana Theorina je velice děsivý severský thriller. Po přečtení této knihy nebudete chtít chodit v žádných tunelech, podzemních chodbách atd.. Rozhodně Vám doporučuji tuto knihu přečíst! Pokud váháte zda si knihu přečíst či ne, tak si přečtěte mou recenzi, kterou najdete ZDE.

4 comments:

  1. Skrýš bych moc chtěla. :)) Percy vypadá skvěle! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skrýš si určitě pořiď! :) Percy je skvělý. :)

      Vymazat
  2. Taky bych brala, kdyby mi někdo poslal podepsanou knížku. O,O :D A Percyho mám taky ráda, ale hlavně díky jeho kecům. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang