pátek 30. srpna 2013

I'm obsessed with... (11)

Páteční meme z dílny Emily.L . Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

Dystopie
Už jsem Vám vyprávěla, jak miluji dystopie? Ne? Je na čase o tom povyprávět.. Dystopie jsou prostě úžasné a děsivé příběhy z budoucnosti, které se mi zaryjí do mozku, a jen tak mně nepustí.. Po přečtení nějaké dystopie vždy přemýšlím, co když to tak v budoucnosti bude? Chudáci lidé, kteří v té době budou žít.. Mou první dystopií, kterou jsem četla byla Divergence. Doopravdy úžasný příběh. Četla jsem jich mnoho a na mnoho se ještě chystám.. ;)


Návrhy na přečtení:  Legenda, Jsem roztříštěná, Divergence, Dech, Ptačí zpěv, Dokonalý pár, Pod nekonečnou oblohou, Monument 14, Počátek, Reset, Tak padne náš svět, Čísla a mnoho dalších...

10 comments:

  1. Zbožňujem dystópie 8) Tiež sa chystám na Dech, Monument 14, Legenda a vešmi rada by som zohnala Reset a Počátek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dnes přišel Počátek na recenzi, takže se na něj strašně těším. :)

      Vymazat
  2. Jo jo dystopie jsou super, já jich překvapivě četla docela málo a proto mám co dohánět :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je náhoda moje první dystopie kterou jsem přečetla taky byla Divergence :D Dystopie mám taky ráda a těším se až si zase nějakou tu dystopii přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dech jsem četla. Byl super. :) Na ostatní se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda jako první četla Hunger Games (stojím si za tím, že to taky je dystopie) .. a potom se s nimi pytel přetrhl.. :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to dystopie. :) Jinak HG jsou super. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang