pátek 23. srpna 2013

I'm obsessed with... (10)

Páteční meme z dílny Emily.L . Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

Hrady
Mám moc ráda výlety. Nejraději ale jezdím na hrady. Před týdnem jsem přijela z dovolené ze Zvíkovského podhradí. Asi 500 metrů od chatiček byl hrad Zvíkov, který se mi strašně líbil. A nejraději miluji takové ty tajemné hrady. 

Fotečka z dovolené: Mamka, teta, strejda a já. (zleva) :)

A co Vy? Líbí se Vám hrady? :)

6 comments:

  1. Po hradech a zámcích jsem jezdila celé dětství, ale nějak jsem jim nepřišla k chuti. Interiéry mě moc nebaví, ale miluji okolí hradu nebo zámků, to je většinou vždycky nádherné :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Mně také moc nebaví interiéry, ale okolí ano. :)

      Vymazat
  2. Já hrady taky miluji.. I zámky.. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem hrady a zámky 8) Vždy sa tam nájde niečo totálne fascinujúce 8) Ja by som sa tam najradšej poprechádzala sama a všetko okukala a pochytala 8D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang