pondělí 29. července 2013

Prázdninový knižní tag

Tento tag vytvořila Mony. Více informací naleznete ZDE.

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Budete se asi divit, ale přes rok čtu o hodně více. O prázdninách nemám moc času, a v tomto vedru co venku je, se mi číst nějak nechce.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Léto, kdy jsem zkrásněla - děj knihy se odehrává v létě u moře, v plážovém domku, se dvěma pěknými kluky.. :)

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Maximálně 2. 

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Stačí mi to během školního roku, takže má odpověď zní: NE.

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Papírové. Proč? Protože je něco jiného držet v ruce svojí krásnou, voňavou knihu a něco jiného číst buď v počítači nebo ve čtečce text.

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Legendu! :3 Je to úžasná dystopická kniha, a podle mně, by to byl i opravdu skvělý film!

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou,  jaká by to byla?
Eragon! Má celoživotní láska!  Jak já bych se s ním chtěla setkat.. :( 

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Nejraději bych procestovala celou Alagaësii a okolí. (Třeba po boku Eragona.. :3) Pak bych se ráda podívala do Tábora polokrevných. Musí být zajímavé, setkávat se na táboře s polobohy.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang