pátek 5. července 2013

Mezi nebem a Zemí: Setkání s duchem

Autor: Stacey Kade
Překladatelka: Eva Brožová
Vazba: brožovaná
Počet stran: 216
Nakladatelství: Fragment, 2013
Původní název: The Ghost and the Goth
Hodnocení obálky: 5/5

Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale... Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat - spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?
☼☼☼☼☼☼

Alona byla královnou školy a hvězdou roztleskávaček.. Její budoucnost vypadala hodně nadějně. Měla mnoho kamarádek, skvělého kluka - sportovce, byla bohatá, krásná a všichni kluci jí leželi u nohou. Ale jednoho dne se stala ta nehoda.. Srazil jí autobus a ona zemřela. Z Alony je teď duch, který vidí vše co se děje.. Jak postupně zjišťuje, její úžasný život byla samá lež.. A aby to bylo ještě horší, vidí jí pouze školní cvok, Will Kilian... 

☼☼☼☼☼☼

O autorce: Také známá jako Stacey Klemstein, americká autorka z Chicaga, Illinois. (Bohužel jsem více informací nikde nenašla.)

☼☼☼☼☼☼

Můj názor: Na tuto knihu jsem se hrozně moc těšila a nezklamala mě. Kniha je vyprávěná z pohledů obou osob - Alony a Willa. Kniha byla oddechová a máte jí přečtenou za jeden den. 
Alona mi přišla divná, vůbec netuším proč, ale nebyla mi sympatická. Naopak Will, toho jsem měla hodně ráda a i jeho kapitoly byly takové živější. Není to žádná strašidelná kniha, je to spíše taková milá fantasy romance. Už se nemůžu dočkat dalších dílů. Další díl s názvem ,,Zamilované duše'' by měl vyjít v září tohoto roku. Knize dávám 10/10 hvězdiček.

☼☼☼☼☼☼

  • Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy.
  • Knihu si můžete zakoupit ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang