středa 31. července 2013

Barvy knih (tag)

Tag, který vytvořila Mony. Více informací naleznete ZDE.


1. Červená
(Eldest - Christopher Paolini)

Jelikož miluji Odkaz Dračích jezdců, tak mně hned napadl Eldest. Moc se mi ta obálka líbí.






2. Oranžová 
(Když se pes směje - Juraj Šebesta)

Když se pes směje! :D Ihned mně napadla, protože jsem ji dostala tento měsíc na recenzi od CooBoočka.






3. Žlutá
(Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou - Gideon Defoe)

Žlutých knih ve své knihovničce opravdu moc nemám. Jediná, která je tak trochu žlutá, je právě tahle.






4. Modrá
(Rozpolcení - Amanda Hocking)

Miluji obálky ze série Trylle, a tak mně hned napadlo právě Rozpolcení. Modrých obálek mám hodně, chtěla jsem dát sice Eragona, ale už je tu Eldest, tak ať mají nárok i jiné knihy.. :D





5. Zelená
(Amazonie - James Rollins)

Tato kniha je opravdu úžasná a doporučuji ji Vám všem! Je tam sice i trochu oranžové barvy, ale většina je zelená.






6. Fialová 
(Rozbouřená temnota - Alexandra Ivy)

Jediná fialová kniha v mé knihovničce! Určitě si někdy ještě nějakou fialovou koupím. :)






7. Růžová
(Léto, kdy jsem zkrásněla - Jenny Han)

Je to růžová? Já myslím, že ano. Sice je tam i bílá, ale to nevadí.







8. Hnědá
(Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi) 

Co jiného jsem dát, než tuto knihu? Koupila jsem si jí předevčírem, tak mně ihned napadla. :3






0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang