pondělí 3. června 2013

Kniha o filmu Eragon

Autor: Mark Cotta Vaz
Žánr: fantasy
Počet stran: 143
Nakladatelství: Fragment, 2006

Ztělesněný mýtus dobývá svět! Fantasy bestseller Eragon ožil na plátnech kin! Kniha plná fotografií z natáčení popisuje zajímavé okolnosti vzniku tohoto velkofilmu, potíže, které museli herci i filmaři překonávat, a uvádí názory tvůrců a hlavních hrdinů. Filmová kniha nadchne každého fanouška Eragona a dračice Safiry.


♥♥♥♥

Tato kniha je velmi zajímavá. Ptáte se proč? V knize jsou popsány celé přípravy filmu až po samotné natáčení, jak Ch. Paolini vytvořil tento úžasný příběh, proč si Paolini nemohl zahrát v tomto filmu atd.. Ale tedy povím Vám, že bych tento film nechtěla natáčet..

Určitě bych knihu doporučila všem fanouškům série Odkaz Dračích jezdců, protože tato kniha není jen o filmu, ale také se v ní dozvídáme hodně věcí o Ch. Paolinim, což je dost zajímavé. 

♥♥♥♥

Tuto knihu jsem sháněla opravdu dlouho, ale už ji nikde neměli, ani na internetu ani v knihkupectvích.. Ale jednou se na mě usmálo štěstí, já se koukla na dumknihy.cz a tam jsem se podívala, v jakých prodejnách je dostupná, a málem mi vypadly oči.. Teplice! Jediné místo = Teplice! Hned jsem pro ní jela. Měli poslední kousek. <3 Hodnocení knihy 5/5.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang