čtvrtek 27. června 2013

Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka: Vytí na měsíc a jiné trapasy

Autor: Tim Collins
Překladatel: Dušek Zdík
Vazba: brožovaná
Počet stran: 225
Nakladatelství: Fragment, 2013
Původní název: Adventures of Wimpy Werewolf
Hodnocení obálky: 5/5

Jsem Luke Thorpe a je mi patnáct. Ve škole mi jde matika, zato sport je tragédie. No co, to by se dalo přežít. Nejhorší je, že nejsem tak úplně normální... Docela nedávno jsem zjistil, že jsem vlkodlak. Znáte to, dlouhá srst, špičaté zuby a vytí na měsíc – to umí pořádně zkomplikovat život. A když se poblíž objeví úhlavní nepřítel vlkodlaků, je na problém zaděláno.


☼☼☼☼☼☼

Luke byl velmi vzorný student, nosil ze školy samé jedničky a jako skoro jediný nosí školní uniformu. Nejvíce mu jde matematika a šachy. 
Jedné noci je napaden obrovským zuřivým psem, a život se mu naprosto změní.. Začne mu na nějakých místech po těle rašit srst a i ocas, ale jen v nevhodných chvílích. Pak zase zmizí.. To ale není vše, začíná mu chutnat syrové maso a ve škole se mu už moc nedaří.
Potká Ryana, který mu naštěstí vše vysvětlí..

☼☼☼☼☼☼

O autorovi: Britský autor literatury faktu, též autor humoristické literatury a literatury pro děti a mládež. (Jiné info jsem o tomto autorovi bohužel nenašla.) 

☼☼☼☼☼☼

Tato kniha - Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka byla velmi zábavná a moc mě bavila. Proč by nemohl být hororový příběh vtipný? :) 
Je to příjemná oddychovka a četla se rychle. Téměř za jedno odpoledne jí máte přečtenou. :) 
Obálka je taková dětská, ale to vůbec nevadí, protože se mi i tak líbí. :) Knize dávám 6/10 hvězdiček. 
☼☼☼☼☼☼

  • Tímto bych chtěla moc poděkovat internetovému knihkupectví knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku této knihy. 
  • Knihu si můžete zakoupit ZDE.

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang