pátek 17. května 2013

Prokleté město

Autor: Lisa McMann
Překladatelka: Romana Bičíková
Vazba: brožovaná
Počet stran: 216
Nakladatelství: Fragment, 2013
Původní název: Cryer's Cross
Hodnocení obálky: 5/5

Městečko Cryer's Cross je nenápadné místo, kde se nic zvláštního neděje... Až do chvíle, kdy beze stopy zmizí jedna ze studentek místní školy. Kendall Fletcherová ji ani moc neznala. Po dalším zmizení ale začne slyšet hlasy zmizelých studentů. Jde z toho strach. V Cryer's Cross je ukryto dávné tajemství a nad všemi obyvateli se vznáší děsivé prokletí. Podaří se Kendall odhalit pravdu a nezešílet při tom?



Recenze: Cryer's Cross je malé malebné městečko, ve kterém se všichni znají a nic před sebou neutají. Na střední škole jsou všechny třídy nacpané v jedné. Je tu také fotbalový tým ve kterém je pouhých 8 hráčů, což není dobré. Jednoho dne beze stopy zmizí spolužačka Tifanny Quinnová, po které celé městečko pátrá celý týden, ale nic nenajdou..
Kendall a její ,,kluk'' Niko jdou v září do školy a přestoupí tam dva noví spolužáci. Jacián♥ a jeho setra Marlena. Jacián je stejně starý jako Kendall a Niko a Marlena chodí do druháku.

Po třech měsících, kdy zmizela Tifanny se jednu noc ztratí i Kendalliin ,,přítel'' Niko... Začne pátrání...

--------------------------------------------

Trailer k této knize: 

--------------------------------------------

O autorce: Lisa McMann je americká autorka narozená 27.února 1968 v Holandsku, momentálně žije v arizonském Phoenixe. Její první román Wake se umístil na předních místech žebříčku nejprodávanějších knižních titulů pro děti, New York Times Bestsellers. Inspiraci pro psaní knihy získala ve vlastním snu, kde se jí zdálo, že vstoupila do manželova snu. Tato matka dvou dětí se věnuje také psaní povídek, esejí a literatury faktu.

--------------------------------------------

Můj názor: Wow! Wow! Wow! Tato kniha mě nejprve moc nezaujala, ale i tak jsem si řekla, že jí zkusím.. A ještě, že jsem si ji přečetla! Úžasná napínavá, dobrodružná, tajemná kniha, která mě totálně nadchla.

Kapitoly MY, mi přišli ze začátku totálně nesmyslné a nechápala jsem je, ale jak jsem četla dál a dál, tak jsem zjistila proč tam jsou a dávalo mi to smysl. Autorka to velmi pěkně promyslela a propracovala. 

Také se zmíním o obálce, která na první pohled vypadá tajemně. Tvář na obálce se dokonale hodí k příběhu. Černo-bílá barva je také moc pěkná a líbí se mi znak skupiny AC/DC na zadní obálce úplně vpravo nahoře. Takový známý znak na takové knize. :) Na ten znak jsem přišla zcela náhodně, když jsem si obálku pečlivě prohlížela a udělalo mi to radost..  Knize dávám krásných 10/10 hvězdiček. 

--------------------------------------------
  • Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy. 
  • Knihu si můžete zakoupit ZDE

2 comments:

  1. Toto by som si veľmi rada prečítala 8) V zajatí snov sa mi celkom páčilo, ale mám takého tušáka, že toto je lepšie 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je o HODNĚ lepší! :) Určitě si to přečti. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang