středa 29. května 2013

Měsíční chvástačka: Květen

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
- koupili 
- dostali jako dárek 
- vyhráli 
- dostali ke zrecenzování.

Připravila jsem si pro Vás Měsíční chvástačku ve videu! Je to moje první video, takže se (prosím) nesmějte.. :D Předem se omlouvám za kvalitu a můj hrozný hlas.. -_-


Koupené knihy: 

Dostala jsem:

Recenzní výtisky:
 Od Fragmentu. :)
Od knihcentrum.cz . :)

Vyhrané knihy:

10 comments:

  1. Náhodou na první video je to fajn! Sice mluvíš trochu rychle, ale dá se tomu rozumět. :D)) A přírůstky máš krásné, Divergenci bych brala všemi deseti (klidně i dvaceti :D). Ale i u tebe jde vidět, jak si z knih nadšená! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no, já jsem takový ''rychlomluvec''.. :D :)

      Vymazat
  2. Páni.. Tolik krásných knih. :) Virus,Prokleté město a Paranormálové.. Tyhle kousky Ti neskutečně moc závidím.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super knížky :)
    Prokleté město mají u nás v knihovně, tak si ho musím půjčit! :) Erebose mám doma a chystám se na něj v blízké době. A máš plno dalších knih, které bych chtěla! Třeba Divergenci, Virus,Paranormály,Dech, Legendu,...
    Už se těším na další video/článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy musíš a co nejdříve! :) DOoufám, že si je také někdy přečteš. :)

      Vymazat
  4. Level 26 musíš mít kompletní....to sou naprosto fantastický knížky. Kupovala sem si je stejně jako ty i když už je mám dost dlouho přečtený, ale tohle prostě musíš mít doma, protože je to fakt super a děsivý a mě to totálně rozsekalo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je mám! Včera jsem byla dokoupit! :) Brzy se na sérii chystám.. :)

      Vymazat
  5. Pěkné kousky!! :D Závidím ti Legendu!! :D :D Na první video je to hodně dobré, ale prosím mluv pomaleji! Jen tak tak jsem tě stíhala :) Určitě toč více videí! Těším se na další!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dobře, příště budu mluvit pomaleji.. :) Určitě zase brzy nějaké bude. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang