čtvrtek 16. května 2013

Knižní chvilky speciál - Svět knihy 2013 (5)

Tákže.. Dnes jsem byla na veletrhu Svět knihy v Praze. Bylo to dokonalé a prostě nezapomenutelné.. 

Zde jsme si s mamkou kupovali vstupenky.. :)

 A jde se do areálu a poté dovnitř haly. 

 Před halou byl kamion Knihcentrum.cz a když jste vyplnili dotazník, mohli jste si vybrat libovolnou knihu z nabídky, kterou tam měli..

 Uvnitř haly. Napravo stánek Fragment.. :3

A tyto krásky jsem si přivezla domů. Legendu a Dech jsem si koupila a Plyš jsem si vybrala od Knihcentra za ten dotazník.

 Toto si koupila a dostala mamka. Háčkování-200 otázek a odpovědí a Atlantida od A do Z si koupila a za vyplnění dotazníku od Knihcentra si vybrala knihu Pozitivní síla negouše. na Atlantidu se moc těším, protože vypadá fakt dobře!

 A toto + knihu dostanete za vyplnění toho dotazníku. :)

Tak jak se Vám dnešní Knižní chvilky líbily? A chystáte se také na veletrh? :)

4 comments:

  1. Já se chystám s kamarádkou zítra a už se MOC těším! :D Krásné úlovky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užijte si to tam! :) Děkuji, jsou tam docela VELKÉ slevy na knihy... :)

      Vymazat
  2. Já tam tak chtěla! Ani nevíš, jak ti závidím. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nepojedeš? :O :( Třeba se ti to podaří příští rok! :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang