pátek 31. května 2013

Erebos

Autor: Ursula Poznanski
Překladatelka: Karolína Kousalová
Vazba: brožovaná
Počet stran: 320
Nakladatelství: Fragment, 2013 (2. vydání)
Původní název: Erebos
Hodnocení obálky: 4/5

Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Pokud neposlouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?


☼☼☼☼☼☼

Nick chce zjistit, proč je tolik spolužáků, kamarádů a studentů mimo a proč se chovají tak divně, plno jich chybí a jsou jako by přišly z párty.
Po škole, kam chodí Nick se rozdávají podivné balíčky, které už má skoro celá škola, ale Nick ještě ne..
Přece jen Nick dostane jednoho dne také jeden balíček. Ovšem v balíčku je pouze cd s hrou Erebos, která o Vás ví skoro vše.. Divné, že?
Připravte se...Hra začíná!


☼☼☼☼☼☼

Autorka této knihyUrsula Poznanski se narodila 30. října 1968 ve Vídni. Po dokončení střední školy studovala japanistiku, žurnalistiku, právo a divadelní vědu. 

Od roku 2003 vydává knihy. Když se jí někdo zeptá, odkdy píše, obvykle odpoví: „Odjakživa. Sice to není tak docela pravda, ale prostě to zní správně. Popravdě bych řekla, že psát jsem opravdu chtěla vždy, jen jsem neměla chuť vzít do ruky papír." V roce 2000 vyhlásila rakouská televize ORF soutěž pro scenáristy. To Ursulu povzbudilo a začala psát i přesto, že měla doma šestiměsíční dítě. Soutěž sice nevyhrála, ale nevzdala se. Svůk rukopis poslala několika nakladatelům a do dvou let jí vyšla první kniha.

Po knížkách prvního čtení, kriminálkách pro děti a jednom milostném románu pro teenagery přichází její první thriller – Erebos.

☼☼☼☼☼☼

Můžete se také podívat na Fragment stránky této knihy. Stránku naleznete ZDE. Je velmi povedená. Doporučuji.

☼☼☼☼☼☼

Tato kniha mě dokázala mile překvapit. Bylo v ní dobrodružství, napětí, akce. Byla jsem pohlcená stejně jako hráči Erebosu. Na tuto knihu jsem četla hodně pozitivních recenzí ale sem tam se našly i nějaké ty negativní, ale to je u každé knihy, že? :) Každý máme jiný vkus.
Na knihu jsem byla hodně zvědavá a chtěla jsem si jí pořídit ještě se starou obálkou, ale když jsem uviděla, že vyjde nová s hezčí (podle mě) obálkou, tak jsem si raději počkala na tu novější. :)
Knize dávám 7/10 hvězdiček.

☼☼☼☼☼☼

  • Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku této knihy. 
  • Knihu si můžete zakoupit ZDE

2 comments:

  1. Super kniha, ja mám doma 1. vydanie po česky, kniha sa mi veľmi páčila 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla super. :) Škoda, že není pokračování.. :/

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang