čtvrtek 18. dubna 2013

Rozhovor s Terezou Matouškovou :)


Dnes jsem si pro Vás připravila rozhovor s velmi milou autorkou knihy Hladová přání Terezou Matouškovou. Zde najdete mou recenzi na knihu. :)

---------------------

1) Dobrý den, dám Vám pár otázek, ano? 

Sem s nimi. :-)

2) Kdo nebo co Vás ke psaní přiměl/přimělo?

Na to je těžké odpovědět, člověk má prostě potřebu vyprávět ostatním příběhy. Protože v dnešní době je tak těžké se sejít pohromadě u plápolajícího ohně a popovídat si, je třeba vyprávění zapisovat a šířit trochu jinou formou.
Už jako malá jsem tu a tam vyprávěla mladší sestře pohádky.

3) Jak jste vymyslela postavu Cukrátka? Je velmi zajímavě vytvořená.

Ve skutečnosti jsem si vzala postavičku klasického vánočního skřítka a trochu ji pokřivila. Trochu jsem se nechala inspirovat hmyzem, tím jak je pojímán v hororu. Fascinuje mě jeho schopnost přizpůsobit se okolnostem a za každou cenu se snažit přežít.

4) Jak dlouho jste knihu Hladová přání psala?

Dva měsíce, původně to vycházelo pravidelně jako interaktivní povídka, tak jsem musela držet tempo. Další dva měsíce zabraly potom korektury.

5) Máte v plánu napsat ještě nějakou další knihu? A jaký žánr by to byl?

Momentálně dokončuji další fantasy z Podmoří – Vílí kruhy. Do budoucna bych si chtěla zkusit i dobrodružný historický román a vyloženě knížku pro malé děti. Uvidíme. :-)

6) Děkuji moc za odpovědi na mé otázky. A je nějaký odkaz, kde by Vás mohli fanoušci kontaktovat?

Kontaktovat mě můžou na mailu terezamatouskova@post.cz, blogu www.temnarka.blog.cz nebo můžou sledovat moje stránky na Facebooku http://www.facebook.com/fb.terezamatouskova.

6 comments:

  1. Opravdu milá autorka. Na dobré otázky, dobré odpovědi ;)

    PS: Nechceš to psát jinou než touto červenou? Docela to pálí do očí=/ - jen návrh (tak se když tak nějak nezlob)=) Jinak se mi tu líbí, ale ta červená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji moc za názor, tu červenou určitě opravím. :) U tebe se mi taky moc líbí. ;)

      Vymazat
    2. Neděkuj ;) není za co=) Prostě se to docela blbě četlo... Takto to vypadá mnohem lépe! =) Díky moc=)

      Vymazat
    3. Alespoň vím, že už červenou dávat nemám. :) Nemáš zač ;)

      Vymazat
  2. Knížku pro malé děti? Klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang