úterý 30. dubna 2013

Knižní chvilky #3

Další Knižní chvilky s číslem 3! :) Dneska bylo celkem pochmurné počasí (teda alespoň u nás v Teplicích a okolí) a nedalo se skoro nic dělat. Tak jsem šla s kamarádkou si něco půjčit do knihovny a pak jsem dočítala recenzák = Temnou akademii: Rozpolcení. Zítra napíšu recenzi, protože dnes už se mi nic psát nechce.. Ach ta lenost.. :D 
V takovém deštivém a tajemném počasí se ta Temná akademie četla jak po másle. Byla jsem kousek za půlkou a asi za třičtvrtě hodiny jsem jí už měla přečtenou.. :) Byla skvělá! Takže dost mých ''keců'' a jdeme na fotky. :D

Takhle vypadá pohled z mého okna. Samozřejmě že ne černobíle, ale trochu jsem si fotku upravila do černobílé barvy. :) 

Moje ''zdravá'' svačinka.. :D Kakao, piškoty s nutellou a Temná akademie. 

V knihovně jsem si půjčila Kruh, protože mě doslova DOSTALA anotace. Je to kniha od severského autora, tak jsem zvědavá jaká bude. Hned dnes se do ní pustím. Ta obálka je úžasná. :)


Tak pro dnešek to je vše, doufám, že se Vám dnešní Knižní chvilky líbí. :)

6 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang