pátek 26. dubna 2013

Knižní chvilky #2

Dnes tu máme další Knižní chvilky, tentokrát ze zahrady. Včera jsem přišla domů ze školy a čekaly na mně doma 2 balíčky. Recenzáky od Fragmentu a od Metafory. :) 
Potom jsem šla z taťkou na zahradu a jelikož jsem se musela naučit elektrické obvody, (za které jsem dnes dostala dvojku :) ) tak jsem neměla na čtení moc času, ale Motýlí křídla jsem dnes ve škole dočetla, a recenze na blogu už je. :) 


Výhled ze zahrady na České středohoří a ta vysoká hora je Milešovka. :)


Pohoda s knihou Motýlí křídla. 


Tráva hezky zblízka. Nevím sice proč, ale ta fotka je pěkná.


Dnes mi přišel ještě jeden balíček a to s knihou Temná akademie: Rozpolcení, na kterou se strašně moc těším. Na fotce všechny úlovky za včerejšek a dnešek. :)

2 comments:

  1. Rozpolcení je super 8) Mne sa páči aj séria Temná akadémia 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna čtu Říši temnot a na Rozpolcení se nemůžu dočkat! Miluju tu sérii.. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang