sobota 30. března 2013

Měsíční chvástačka: Březen

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste:
- koupili
- dostali jako dárek
- vyhráli
- dostali ke zrecenzování.


Koupené knihy:
Tento měsíc jsem si knih koupila poměrně dost. :) 
Jsou to: Jestli zůstanu, Nesmrtelná láska, Morová epidemie, Pompeje, Zákopy, Za hranicí temnoty, Polibek upíra, Rozbouřená temnota, Nymfomanky z Rocky Flats, Tajemství pro MLADÉ a One Direction.



Knihy, které jsem dostala: 
Dostala jsem zase nějaké ty knihy od kamarádky. 
Dostala jsem: Vykoupení, Zamilovaní andělé, Pád, Vyhořelá, Pokoušená, Temná horečka a Nejdelší velrybí píseň.




Knihy, které jsem vyhrála:
Nepoštěstilo se mi. Snad příště. ;)


      Recenzní výtisky: 
Tento měsíc jsem si vybrala 3 a jsou to: Piráti! Dobrodružství s vědátory, Piráti! Dobrodružství s Bílou velrybou a Země prokletých. A ještě jsem k tomu dostala krásnou záložku knihcentrum.cz. :) 

4 comments:

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang