pátek 31. ledna 2014

Zločin – Ledové oči

Autor: Katrin Stehle
Překladatelka: Michaela Škultéty
Vazba: brožovaná
Počet stran: 160
Nakladatelství: Fragment, 2012
Původní název: Kalte Augen
Hodnocení obálky: 4/5

Pečlivě zvaž, komu věnuješ svou důvěru. Mohl by to být nesprávný člověk...

Noc v Berlíně.

Školní výlet považuje Kira za skvělý nápad až do chvíle, kdy zabloudí. V cizím městě si připadá ztracená a zoufalá. Z ničeho nic se však odněkud vynoří mladý muž, který jí pomůže.

Gunnar je pro Kiru záhadou, je jako její spřízněná duše, se kterou se nechce rozloučit. Zůstávají v kontaktu a píší si e-maily. Každý však skrývá nějaké to tajemství, někdo malé a druhý temné a děsivé...


Příběh, který začal tak romanticky, se mění v noční můru. Zvládne se Kira zbavit nebezpečí, které jí hrozí?



Kira je se školou na výletě v Berlíně. Když se jednoho dne v noci ztratí, potká kluka jménem Gunnar, který má stejné záliby, zájmy atd.. jako Kira. Kiře to divné není, a myslí si, že osud je k sobě přivedl. Zamilují se do sebe, a po internetu a sms zprávách bez sebe nedají ani krok. Gunnar má ale stále častěji hodně podivné nálady.. A Kira tomu nerozumí a mate jí to. Gunnar je někdy násilný a někdy jako andílek.

O autorce: Katrin Stehle se narodila v roce 1972 poblíž Bodamského jezera jako nejstarší ze čtyř sester. Po studiu sociální pedagogiky byla činná jako herečka v mobilním divadle pro děti a mládež, pracovala jako nemocniční klaun a v interaktivním divadelním cirkusu pro děti. Už jako dítě si vymýšlela příběhy a pak je zapisovala. Za svou prvotinu Jule Windsbraut získala Literární stipendium města Mnichova a Státní cenu za podporu literatury Svobodného státu Bavorsko. Dnes je autorkou na volné noze a žije v Allgäu.



Můj názor: Tak jak bych začala. Kniha se mi docela líbila. Čte se rychle a nemá ani nějak moc stran. Měla jsem jí přečtenou asi za 2 hodinky. 
Mám tu jen takovou připomínku. Ke knize píšou, že je nevhodná do 15 let. Některé scény ze začátku jsou sice sprosté, ale jinak kniha nebyla nijak ,,brutální''. 
Moc se mi nelíbila hlavní hrdinka. Kira se po chvilce zamilovala do Gunnara, i když ho skoro vůbec neznala. Ano, psali si e-maily a zprávy, ale moc ho nepoznala po jeho ,,temné'' stránce...Knize bych dala 4/5 ozubených koleček.


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete zakoupit ZDE, na oficiálních stránkách nakladatelství.

4 comments:

  1. Túto edíciu triler neplánujem čítať. Akurát mám doma Mrazivé leto, čo som vyhrala, ale mám taký pocit, že proste mi tieto knihy nebudú sedieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem vyhrála Mrazivé léto, a to se mi docela líbilo. :)

      Vymazat
  2. Sakra... a já doufala jaký to bude krvák, když píší 15+ :D, ale stejně si to přečtu :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang