pondělí 25. února 2013

Měsíční chvástačka: Únor

Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste:
- koupili
- dostali jako dárek
- vyhráli
- dostali ke zrecenzování.


Koupené knihy: 
Koupené knihy jsou tento měsíc jen dvě. A to Svět Tryllů 2 - Rozpolcení a Pompeje-Můj příběh.






Knihy, které jsem dostala: 
Tehle knih je tento měsíc opravdu hodně. Kamarádka mi totiž darovala 8 knih, sice starších, ale na tom nezáleží.. To jsou : Přebyteční, Ledové oči, Deltora 3 : Ostrov smrti, V lese vlkodlaků, Dívky v sedlech : Zasněžená stezka, Vlčice a dívka, Kronika rodu Spiderwicků : Obrovité potíže, Erilian : Kouzla na obzoru.

Knihy, které jsem vyhrála:
Tento měsíc jsem žádnou knihu nevyhrála.


Recenzní výtisky: 
Jako recenzní výtisky jsem si vybrala 2 knihy. První je Oksa Pollocková: Srdce dvou světů a jako druhý je Léto, kdy jsem zkrásněla. Obě knihy jsou velice úžasné a ještě jednou chci poděkovat knihcentrum.cz za poskytnutí těchto dvou knih.



A všechny pohromadě:

7 comments:

  1. Prebytočných som akurát dnes dočítala, ale novšie vydanie, je to skvelá kniha 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem si nový výtisk koupit,ale pak mi kamarádka dala ty Přebytečný, tak jsem si je nekoupila. :)

      Vymazat
  2. Oksa, Deltora a Pompeje... Jej, škoda, že už se Deltora 3 nedá sehnat :\ Jinak Přebytečné jsem četla v novém vydání a nijak extra mě nenadchly, ale jsem zvědavá, co na to řekneš ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá? U nás v Teplicích ji myslím mají. :) U Přebytečných jsem četla kousek a moc mě to zatím nezaujalo. Ale v brzké době se na ně chystám. :)

      Vymazat
  3. Krásná hromádka! :)
    Pompeje jsem četla a dost se mi líbily, a Přebyteční jsou hodně dobrá kniha. Rozhodně ji dej ještě šanci. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang